mvanderkruk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

[Blackberry Algemeen] Blackberry persoonlijke hotspot

Hotspot functionaliteit
In Blackberry OS 7.1.0 Bundle 1149 zit de mogelijkheid om je telefoon als mobile hotspot te gebruiken. (Blackberry Torch 2 9810)
Als ik deze echter aanzet krijg ik een gebruikersnaam / wachtwoord vraag.
Welke gegevens moeten daar ingevoerd worden ?
Het invullen van vodafone/vodafone als gebruikersnaam en wachtwoord werkt niet er komt dan de melding:
"Activation required. To use this feature, contact your wireless service provider and subscribe to a Mobile Hotspot data plan."

Ik voel mij nu bijzonder achtergesteld en ontevreden als blackberry gebruiker omdat iphone gebruikers deze functionaliteit wel gekregen hebben.

Riekt lichtelijk naar ongelijke behandeling...... (Terwijl je voor de blackberry service al extra moet betalen ! )
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik vraag me uberhaupt af of je dat wel moet willen gebruiken op een BB9810.
 
Ik heb er net eens over zitten lezen en je maakt je toestel er aardig kreupel mee door het in te schakelen: Geen WiFi meer, geen berichtjes versturen en het wordt onderbroken voor gesprekken....pff, niet echt een functie die ik zou willen gebruiken.
 
Ik durf je in ieder geval niet te zeggen of dit nu vanuit BB of vanuit Vodafone nog niet geimplementeerd is, ik hoop dat de mods voor je het antwoord op die vraag hebben.
HJdeTuinman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als ik het zo lees gaat dat alleen om CDMA-netwerken. Vraag me af waarom RIM het de gebruiker weer niet makkelijk maakt. Kom Vodafone, help ons uit de brand...
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi mvanderkruk,

Welkom op het Vodafone Forum!

Wat je hier aangeeft verbaast me ietwat. Het instellen van een hotspot is gewoon toegestaan sinds een tijdje.

Ik heb zelf ook een Blackberry gebruikt. Het enige wat ik moest doen is de APN instellen en user/pass op vodafone instellen.

Als je me een PM wilt sturen dan kijk ik je abonnement na. Je kunt een PM versturen door op mijn naam te klikken en dan rechts te kiezen voor 'deze gebruiker een privébericht versturen'

Ik lees het wel, thanks!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic