Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,734Discussies
  • 81.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen netwerk meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een samsung galaxy acemaar heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan bellen of smsennou geeft me telefoon aan bij status van mobiel netwerk"verbinding verbroken" Heeft iemand hier erv...

Htc magic unlock Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Onlangs heb ik een HTC magic gekregen waar een Vodafone simlock op zit. Ik wil deze graag simlock vrij maken zodat ik ook gebruik kan maken van andere simkaartjes waar nog tegoed op staat. Nu k...

Levering Galaxy Ace Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, recentelijk hebben we een bestelling gedaan in combinatie met een Samsung Galaxy Ace, alleen blijkt na contact te hebben gehad met de klantenservice dat het toestel niet voorradig is.Bestaat er...

Blackberry BloX Alleen-lezen Onopgelost

Hallo heb een klein probleempje. Gister zou ik moeten opwaarderen om mijn Blackberry MBlox te verlengen, maar heb dat vanmorgen gedaan.Dus vanmorgen om 7uur heb ik 20euro opgewaardeerd en dat lukte ge...

Agenda sync op verschillende toestellen? Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik de standaard agenda op verschillende android toestellen. Hoe kan ik deze syncen zodat de agenda entries op alle toestellen zichtbaar zijn?

Vraag Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone HSPA stick met abbonement bij Vodafone, ik wil mijn beveiligingscamera laten draaien via mijn Vodafone verbinding, Maar ik kan niet vanaf buiten af in mijn camera komen. Wat is het...

Whatsapp error Alleen-lezen Onopgelost

Mijn whatsapp deed het even niet dus toen probeerde ik de battery-pull maar hij deed het nog steeds niet dus ik besloot hem te verwijderen en het er weer opnieuw op te installeren maar toen ik mijn nu...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen