mgear

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

iPhone 15 Pro Max op voorraad in alle kleuren

Goed nieuws volgens Vodafone zijn alle kleuren en capaciteiten iPhone 15 pro Max op voorraad. Nu maar eens zien wanneer wij als klant deze gaan ontvangen. De beloofde sms van uiterlijk 27 september heb ik zelf niet mogen ontvangen..

28 Reacties 28
mgear
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Wel heel subjectief, elke klant zou wat mij betreft gelijk moeten zijn. Ik kan me jouw verhaal wel voorstellen. We moeten echter niet afwijken van het topic communicatie communicatie communicatie.

mgear
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Overigens is het buitengewoon misleidend dat bv ook vandaag weer alle iPhone 15 modellen op voorraad worden geclaimd op de website. Dat vindt ik buitengewoon misleidend.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ach in elke sector in de economie gaat het net zo... En ik neem het winkelmedewerkers niet erg kwalijk dat ze meer moeite doen voor die vriendelijke klant die af en toe wat lekkers komt brengen en altijd gewoon netjes en begripvol is dan iemand die in de winkel elke keer stampij staat te maken omdat hij/zij meent meer recht te hebben op iets dan een ander.

 

Maar on topic; de communicatie mag inderdaad een stuk beter en de website moet gewoon geen misleidende info geven.

 

Al vind ik het wel vreemd dat de website bij mij gewoon aangeeft een levertijd van 4-6 weken op elke variant van de pro max...

image.jpg

mgear
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Net gesproken met opzeggingen, meneer Mike was eerlijk en zei de 2 tot 3 weken voor de pre-order klopt niet. Ga uit van 4 tot t weken als je op 15 september hebt gepreordered vanaf die datum. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Echt mensen, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, hier kan Vodafone ook niet zoveel aan doen. Ik heb zojuist vernomen van iemand bij Vodafone dat ze altijd hun best doen met informatie verstrekken van levertijden. Maar met een nieuw toestel, dat ook zo gewild is, is het lastig te zeggen en zijn ze ook afhankelijk van de leverancier. Als die niet altijd de juiste aantallen doorgeeft is het gis werk en geeft stress bij Vodafone maar ook bij de klanten die graag informatie willen. 

Kijk, ik ben ook zeker kritisch en ben het helemaal met jullie eens dat als je elk jaar zo'n periode hebt, dat je er dan van leert. Opschrijven wat er fout gaat en dit een volgende keer niet meer doen. Jammer genoeg, en ik zeg het toch, leert Vodafone hier niet van en zou er eens een manager mee moeten kijken hoe dit is verlopen. Maar ja, het is bij elke provider zo en het zal denk ik niet veranderen. Afwachten of gewoon pas later kopen, dan heb je dit hele gezeur niet.

mgear
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 17Likes

Energiebox altijd fijn dat je ook je mening geeft of mensen wil helpen maar je claimt niet voor Vodafone te werken. Het Vodafone propagandakanaal hebben we al vanuit Vodafone zelf. Ze maken er een puinhoop van en dat wordt door sommigen bij Vodafone ook zelf erkend. Dat er dan  ook regelmatig op de website het toestel voor nieuw klanten als op voorraad staat geeft een niet al te nette indruk.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Niet alleen mijn eerste deel lezen, ook het tweede stukje. Ik ben op veel vlakken niet positief over Vodafone, dat kan je op veel topic's terug vinden. En daarnaast, als jij je mening mag geven over het handelen van aankoop op nieuwe telefoon's, mag ik dat natuurlijk ook. Dat wil dan nog niet zeggen dat ik bij Vodafone werk, werk jij daar dan? 😉🤔. En dat jij het niet met mij eens bent, prima, dat mag ook. Daarnaast mag ik, en ik hoop het wel, het eens zijn met je laatste regel.  

Kom op, velen weten dat als ik het er niet mee eens ben, ik het ook zeker laat weten. Daarnaast is mijn laatste deel best terecht, het is gewoon schande dat Vodafone hier niet van leert, elk jaar weer. Maar ja, dat mag ik waarschijnlijk ook al niet meer zeggen. Fijne dag!

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Vorig jaar bestelde ik de 14 pro een dag nadat de Pre-Order live was gegaan, in de meest populaire kleur en uitvoering... Ging perfect, netjes 6 dagen later het toestel. 

 

In december toen voor het andere nummer op het account dezelfde telefoon besteld... 6 weken levertijd. Dus later bestellen is niet altijd beter. Maargoed het is met Apple altijd duidelijk dat lang kan duren, de communicatie die bedrijven (niet) kunnen doen begint bij Apple. Zij geven gewoon weg geen informatie en kunnen 3 minuten voor ze toestellen opsturen naar een provider bepalen dat het alsnog een andere bestemming krijgt. Grotendeels bedoeld ook om te zorgen dat de nieuwe telefoons een paar weken in het nieuws blijven (zolang men er over praat is het gratis publiciteit natuurlijk). Dat er dit jaar dan ook nog eens productieproblemen schijnen te zijn helpt dan niet echt mee. 

 

In de tijd van de iPhone 6 moesten we bij de order status desk ook soms rustig levertijden tegen de 20 weken communiceren... Al kwam die uiteindelijk dan wel uit rond de 10-12 weken maar toch. Houd er maar gewoon rekening mee dat je een leuk cadeautje voor jezelf krijgt voor Sinterklaas dit jaar 🙂 

 

En even ter verduidelijking ik werk inmiddels sinds 2015 niet meer voor Vodafone of een andere telco.

AleItalia

Stamgast
  • 216Posts
  • 0Oplossingen
  • 103Likes

Ik heb de klantenservice gebeld met uiteraard 0 hoop over wanneer het toestel geleverd wordt. Daarbij heb ik gevraagd hoe de verwachte levertijden op de website geïnterpreteerd dienen te worden: als je op de 15e besteld hebt val je onder de groep t/m 15 september en dan is de gecommuniceerde levertijd niet vanaf 15 september maar vanaf de datum van de update (26 september). In mijn geval betekent het dus dat mijn iPhone 15PM256NT ergens tussen 10-17 oktober geleverd zou moeten worden volgens deze verwachting... As dinsdag een nieuwe update hopelijk staat er dan 1-2 weken want anders schuift die levertijd wel flink op 😅

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic