Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

iOS 6 (bèta)

Hi All,

De geruchtenmachine over de iPhone 5 loopt op dit moment op volle toeren. Eén ding is zeker: iOS 6 wordt binnenkort gelanceerd!
Ontwikkelaars kunnen iOS 6 bèta ondertussen al downloaden en brengen regelmatig updates/ontdekkingen naar buiten.

Laatste nieuws over iOS 6:

- Apple haalt YouTube-app uit iOS 6 (jammer?)
- Siri kan in iOS 6 ook overweg met locaties in Benelux (goed nieuws!)

Kijken jullie ook uit naar de definitieve lancering en wat zouden jullie graag (of niet) terug willen zien in iOS 6?

Groetjes,
SeR

Siri kan in iOS 6 ook overweg met locaties in Benelux

Apple haalt YouTube-app uit iOS 6

Apple haalt YouTube-app uit iOS 6

5 Reacties 5
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi SeR,

Welkom hier 😉

Joubuis weg uit iOS? Dat vind ik wel minder 😐
Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi DroidGuru,

Thanks!

Ik heb het even nagekeken. Als het goed is blijft het wel mogelijk om de YouTube App handmatig te downloaden via de App Store. Dus niks aan de hand :p.

Groetjes,
SeR
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Ik draai al enige tijd de beta's en het bevalt mij eerlijk gezegd prima.

1 van de mooiste aanvullingen vind ik de "Niet Storen" functie.

Je geeft aan tussen welke uren je niet gestoord wilt worden, wie er wel doorheen mag komen en klaar is kees.
Nooit meer 's avonds op de bank zitten en een bliepje vanaf je bureau horen waarna de nieuwsgierigheid het toch wint van de behoefte aan rust 😉

Daarnaast simpele en uitgebreide mogelijkheden om de privacy-instellingen aan te passen, vind ik persoonlijk ook zeer belangrijk: Ik heb niets te verbergen, maar ik wil ook zeker niet alles met iedereen delen!

Nieuwe functies in Kaarten (de eigen opvolger van Apple voor Google Maps), werkt zelfs prima als routeplanner.

En als laatste is in mijn ervaring zo snel: zelfs met de beta-versie, die altijd "foutcontrole-processen" op de achtergrond heeft draaien, lijkt mijn accu in de iPhone 4S langer mee te gaan.

Ik kijk erg uit naar de definitieve release van iOS 6, dat mag duidelijk zijn.
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@SeR,

Is het een idee het Topic van Chris te mergen? Hij heeft een Topic geopend Android Jelly Bean VS iOS6 ( beta)

Niet om een flamewar of fanboy war ervan te maken maar meer om te zien wat nou de onderlinge verschillen of overeenkomstigheden zijn.
Laten we eerlijk zijn, het verschilt tegenwoordig niet veel meer. Het is meer de persoonlijke kant waardoor je kiest voor Android/iPhone. Toch? 😉

Serkan B
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi DroidGuru,

Laten we eerst even afwachten totdat de definitieve versies zijn gelanceerd!

Daarna kunnen we er een mooie clash van maken 😉

Groetjes,
SeR
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic