Spekanto

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen reactie klantenservice, afgesloten contract wordt niet nagekomen

Hallo,

Tot 2x toe een mail aangemaakt richting klantenservice met helaas geen resultaat. Bij de eerste keer wel een reactie maar zonder reden mijn melding gesloten. 

Ik heb een abonnement afgesloten voor 24 maanden met een korting. Helaas heeft vodafone na een jaar van het abonnement het volledige bedrag weer in rekening gebracht. Dit aangekaart, een reactie gehad dat dit correct is. Nu heb ikgewoon een contract waar de korting voor 24 maanden op staat. Dit contract heb ik ingescand en opgestuurd, geen reactie. Maar weer een nieuwe melding aangemaakt rond 25 juli, die melding is helemaal verdwenen. 

Kortom vindt het een schande en zoals je kan begrijpen zal ik niet snel weer een vodafone abonnement afsluiten en/of verlengen. 
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hi Spekanto,

Als eerste mijn excuses voor de late reactie. Jou post is er tussendoor geglipt.

Zou ik je mobiele nummer per Private Message mogen ontvangen? Ik ga dan vervolgens kijken wat er gedaan kan worden.

Mij een PM versturen? Klik op mijn naam en vervolgens op deze gebruiker een privebericht versturen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.