esveedee1976

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iCloud leentoestel

Hallo allemaal,

Ik heb vanmiddag een leentoestel ontvangen, mijn iPhone is ter reparatie opgehaald. Nu heb ik vanmiddag een deel van mijn gegevens ingevoerd. Ik had geen mogelijkheid op dat moment iCloud in te schakelen (ik was niet thuis) Nu wil ik op het leentoestel mijn apps gaan zetten. Moet ik dan het leentoestel weer terugzetten in fabrieksinstellingen? En kan ik, als ik mijn eigen telefoon weer terugheb, dan ook weer alle apps erop zetten?
5 Reacties 5
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@esveedee1976 :

Als je je iphone opstart dan kun je inderdaad kiezen tussen configureer als nieuwe iphone of zet icloud reservere kopie terug.
Als je het eerste hebt gekozen dus configureer als nieuwe iphone zul je helaas opnieuw moeten beginnen.
Dit kun je eenvoudig via de iphone zelf doen in instellingen>Algemeen>stel opnieuw in>wis alle inhoud en instellingen.
Dan gooit hij hem als het ware terug naar zoals je hem normaal gesproken uit de winkel krijgt en kun je tijdens het instellen je icloud reserve kopie terugzetten.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord, laat even weten of het gelukt is!
Succes!
esveedee1976
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ga het even proberen 😄
En hoe gaat dat met iTunes?
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@esveedee1976 :
Via itunes kan inderdaad ook.
Iphone aansluiten en even op het toestel icoontje drukken als hij niet automatisch naar het schermpje van de iphone gaat.
Je zult dan een knopje zien met herstel, druk hier op en de rest wijst zich van zelf via itunes.

Overigens vind ik het process wel sneller gaan via de iphone zelf.

Succes!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Goede antwoorden @Wessyvb kudo's voor jou 🙂
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
Dankje @Arina ,
Ik probeer te helpen waar ik kan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic