tranquillaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Muziek afspelen Iphone5

Hoi,

Sinds ong. twee dagen geleden wanneer ik muziek luister en mijn toestel wil ontgrendelen, spoelt mijn muziek steeds een stukje terug. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind het heel irritant en wanneer ik muziek luister met een ander app dan gaat die automatisch op pauze wanneer ik hem ontgrendel...
Weten jullie wat ik moet doen, of waar het aan kan liggen?


3 Reacties 3
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@tranquillaa

hallo,
Ik heb het net even op de iphone 4 en een iphone 5 geprobeerd, maar bij beide toestellen spoelt hij niet een stukje terug.
Wel weet ik dat als er te veel apps open staan of als je iphone bijna vol is dat dit aan de snelheid van de iphone knaagt en dan zou je dit kunnen ervaren.
Wat ook vaak helpt is om je iphone een keer in de zoveel even aan iTunes te hangen om hem te laten synchroniseren, hierdoor word het werk geheugen gereset en word je iphone weer iets sneller.

ik hoop dat je hiermee geholpen bent, laat even weten of het gelukt is!
tranquillaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb net mijn toestel aangesloten aan mijn laptop en gesynchroniseerd maar het heeft niks geholpen... En aan mijn geheugen kan het ook niet liggen want ik heb nog 6,1GB vrij... En teveel apps staan er ook niet open.
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@tranquilla

Oke, dan hebben we dat in ieder geval uitgesloten.
Ik lees toevallig net dat dit probleem inderdaad bekend is en is gekomen sinds Ios 7.
Zou je je toestel even kunnen uitzetten en dan weer aan en dan even kijken of het weg is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic