ro112

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

huawei ascend g700

Hallo ik heb een nieuwe,tel,huawei,ascend g700 maar kan,geen,instellingen,van vodafone selecteren omdat ze deze tel niet in bestand,hebben,wat nu bij mijn opstart,s herm staat,ook Vodafone geen service?!
wie,kan,mij,helpen bedankt
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @ro112

Als je een nieuwe telefoon hebt ontvangen dan ga ik er ook vanuit dat je een nieuwe simkaart hebt gekregen. Klopt dat? Dan is het wel belangrijk dat je deze eerst laat activeren. Anders kun je namelijk geen verbinding maken met internet. Is dit al gebeurd?
ro112
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee ben overgegaan naar domonly mbv sim kaart heb trouwens nu wel gewoon internet enzo maar geen service blijft staan in startscherm
ro112
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sim only haha
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Slim Only? 😉 😄

Ik neem aan dat je de sim-pincode wel gewoon kunt ingeven? Dan zou je nieuwe sim nog inactief kunnen zijn. Neem even contact op met de klantenservice, die kunnen hem voor je activeren.

Wat betreft de instellingen: je hebt een android-toestel begrijp ik, en gelukkig zijn die onder de motorkap vaak allemaal min of meer hetzelfde. Android blijft android 🙂
Ik zou denk ik op handleidingen.vodafone.nl bijvoorbeeld de handleiding van de S4 nemen. De instellingen die je moet invoeren zijn sowieso hetzelfde, en de menu's zijn bijna hetzelfde. Je kunt hoogstens merken dat een bepaalde optie een menu eerder of later zit dan je in de S4 handleiding ziet, maar ze zijn verder hetzelfde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic