bambang

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

htc one m8 vastgelopen

Elke keer na het batterij opladen is het toetstel vastgelopen of in het slow motion toestand.
Kregen jullie ook deze probleem?
Hulp nodig.
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @bambang ,

Raar... Had je deze problemen al toen je het toestel aanschafte en de 1e keer aan de lader deed?
bambang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja man.ik dacht het ging wel over,maar tot nu toe is de problemen nog steeds niet opgelost.heb dit toetstel sinds 29-8-2014.
bambang
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar na het restart is die weer super goed werken.dus ik dacht aan terug naar de Vodafone winkel om te vragen,hoe het zit met de garantie.
bkocan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier precies hetzelfde. Maandag 22 september gekregen en sinds 24 september dit probleem.
wanneer hij volledig opgeladen is in de nacht, sta ik in de ochtend op om hem eraf te halen. Ik merk op dat moment dat hij al traag is met starten. Vervolgens gebruik ik de aan uit knop om hem ff op standby te zetten, zoals normaal gebeurd. alleen als il hem weer aan doe, blijf ik heeeel lang een zwart scherm houden. geen beweging..niets. Na enkele minuten start ik opnieuw op.
Ik dacht dit zal wel een probleempje zijn die wegtrekt...maar hij blijft. Straks. maar ff langs de Vodafone winkel.
crjdejong

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn HTC One (M8) sinds 30 april 2014, gekocht bij een Vodafone winkel, branded toestel dus. Ongeveer 2 maanden geleden begon de mijne ook last hiervan te krijgen. Elke keer na het opladen, wat ik gemiddeld 1 keer per dag doe totdat de accu weer 100% is, moet ik de telefoon herstarten. Als ik dat niet doe is ie bijna onbruikbaar traag. Na de herstart is de telefoon weer lekker rap. Totdat ik 'm weer heb opgeladen.

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @crjdejong ,

Vreemd klinkt alsof de batterij het op en volle 100% niet aan kan of het systeem te overbelast raakt dan.
Je hebt natuurlijk altijd de optie om en reset te maken en en back up te maken van je data, je toestel is best nieuw dus en reparatie kan ook worden gedaan.
En als je er niet vele problemen mee hebt kun je het laten zoals nu maar en vlekkeloze telefoon dat wilt iedereen!
WillemGrooters

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb dit ook regelmatig, niet alleen bij opladen, soms ook als ik een andere applicatie start. Herstarten via menutje lukt niet, afsluiten evenmin. Aan/uit ingedrukt houden samen met "volume omhoog" lijkt telefoon te herstarten, maar het heeft eerder iets weg van een crash en daarna herstart. Scherm valt dan niet terug naar midden-stand (ik heb power-save on), DotView werkt niet; playlists die ik had ingevuld bestaan nog wel maar zijn leeg...Scherm reageert soms niet eens meer; opnieuw herstarten op dezelfde manier lost dat wel op. Uiteindelijk dan maar afsluiten (via menu), minuutje wachten en dan opnieuw starten - en dan loopt alles weer gesmeerd.
Wat opladen 's nachts betreft: ik zet'm nu gewoon uit, als ik slaap heb ik 'm toch niet nodig :). En 's morgens heb ik weer een opgeladen ens len toestel. Maar dat vastlopen overdag is gewoon vervelend.....
Wat misschien meespeelt: ik heb developermode aangezet: Zet dat nog terug (niet meer vereist), suggestie was sowieso terug naar fabrieksinstellingen (en dus alles opnieuw installeren)....

leenhart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, toen nog niet pas na diverse keren opladen toestel nu ongeveer 4 maanden oud
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @WillemGrooters,

Dat lijkt me inderdaad erg lastig. Laat even weten wanneer het uitzetten van de developer mode een oplossing biedt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic