lvn1993

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

homeknop 3gs werkt niet en rebooten helpt niet

Mijn homeknop van mijn 3gs doet het niet, en elke keer springt hij spontaan op stembediening.
Ik heb mijn telefoon al geprobeerd te rebooten door start en home knop 30 seconden tegelijk in te toetsen en ik heb ook al de fabrieksinstellingen terug gezet. Maar hij doet het nog steeds niet. 
 
Hebben jullie misschien een idee wat ik nog kan doen, want ik ben echt ten einde raad. 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ik adviseer je om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega zal kijken of het vanuit de winkel op te lossen is of dat we het toestel ter reparatie aanbieden.

Met vriendelijke groet
Maurice
Moderator
Smartphone Crew

Bekijk in context

3 Reacties 3
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey lvn1993,
 
Dan vrees ik ervoor dat je homeknop vast zit, want je kan alleen de stembediending krijgen als je de homeknop ingedrukt houd. Ik zou zelf een backup maken van het toestel en bij een vodafone winkel afleveren om te laten repareren.
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Eerst wat ik dacht is precies hetzelfde als wat WhiteWolf zei: je knopje blijft hangen, daarom activeert je telefoon ook stembediening.
Ik zou even naar een VOdafone winkel gaan die kunnen hem voor je opsturen.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Ik adviseer je om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega zal kijken of het vanuit de winkel op te lossen is of dat we het toestel ter reparatie aanbieden.

Met vriendelijke groet
Maurice
Moderator
Smartphone Crew
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic