gerritbol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hoe kun je een nummer deblokkeren uit een contactenlijst vodaprepaid samsung galaxy fame?

hoe kun je een nummer deblokkeren uit een contactenlijst vodaprepaid samsung galaxy fame? mijn zoontje van 11 heeft wellicht iets met zijn telefoon per ongeluk gedaan, maar iedere keer als ik hem nu bel krijg ik meteen de voicemail er voor. Mijn eigen nummer staat niet in zijn geweigerde lijst.
7 Reacties 7
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @gerritbol

Allereerst leuk om te zien dat je ons forum hebt ontdekt. Hier worden klanten door klanten geholpen.
Als ik je bericht zo lees, dan kan ik niet 100% zeggen wat er aan de hand is:
->Samsung toestellen hebben een weigerlijst
->Je geeft aan dat je hier niet op staat.
->Je vraagt hoe je een nummer kunt deblokkeren uit een contactenlijst.
->Welke lijst bedoel je?

Als je dit nog aangeeft dan heb je meer kans op een éénduidig en correct antwoord;)
Groetjes, Per
gerritbol schreef:
hoe kun je een nummer deblokkeren uit een contactenlijst vodaprepaid samsung galaxy fame?


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Volg de volgende instructies op.
Ga naar: Telefoon > Oproep instellingen > Extra instellingen.
Als dit niet bij jouw toestel staat kun je naar je oproep lijst gaan en op het nummer langdurig drukken en dan zie je deblokkeren (hopelijk) staan.

Heb namelijk niet en Galaxy Fame dus weet niet precies alle stappen en instellingen ervan.
helpertje_xxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo! Uw zoon heeft waarschijnlijk de blokkeerstand aan gezet waardoor u hem niet meer kunt berijken.
Om de blokkeerstand uit te schakelen haalt u het venstertje boven aan het touch scherm naar beneden.
er staan daar allemaal dingen die je aan en uit kunt schakelen. Daar staat ook de blokkeerstand bij. Veel suc6!!
franciska1997

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
haii
ik heb perongeluk iets ingedrukt op mijn telefoon waarmee ik nu geen nummers meer kan smsen die mn telefoon niet kent.]
wat kan ik hier aan doen?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi ,

Allereerst welkom op ons forum! Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, hebben we iets meer informatie nodig. Welke melding krijg je precies als je dan een nummer wilt sms'en dat niet opgeslagen is in je toestel? Ik neem aan dat jij ook een Samsung Galaxy Fame hebt?

Groetjes, Désirée
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi franciska1997 , is het nog gelukt om de sms-instellingen aan te passen? Zo niet, helpen we je uiteraard graag verder! Beantwoord dan even de vragen die Désirée eerder stelde, zodat we voldoende informatie hebben om je verder te helpen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
franciska1997 , we hebben geen antwoord meer van je ontvangen. Over 48 uur zullen we dit topic sluiten en kun je hier niet meer op reageren. Ik hoop dat het probleem inmiddels verholpen is!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic