Hoi
Wilcopijnenburg Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Flinke uitspraken met woorden die je denk ik ook niet zou gebruiken als je ergens anders problemen hebt?! Snap best dat je ergens boos over bent maar dat je van Vodafone ergens doorheen mag zakken, dat zal vast meevallen.
Wat is de uitdaging waar je mee zit? Is het iets administratiefs of juist iets met je toestel? Voordat je onze lieve heer er bij wilt halen, lijkt het me beter om er iemand bij te halen die je wel kan helpen. Is het erg complex en wat heb je inmiddels gedaan om contact te leggen (bedoel ik specifiek meer info)?
klantenservice van Vodafone bellen of een
chat starten. Een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter?
Heb je dat allemaal al gedaan?
Eventueel is er hier een moderator aanwezig die je misschien wel kan helpen. Dat is
Steven en hij werkt bij Vodafone. Zeg niet dat hij je uitdaging kan aannemen om op te lossen, maar je kan hem al wel voorzien van informatie. Ik kan je niet helpen want ik ben ook maar een klant en dit is een klanten helpt klanten community. Met simpele vragen zou ik kunnen helpen.
Steven komt zo nu en dan langs, dus het kan even duren, maar hij ziet je bericht wel. Via
Facebook en
Twitter werken ze alles op volgorde af, dus als het er druk is, ook even geduld.
Hoe dan ook, het zal vast allemaal wel goed komen en dan hoop ik dat je weer tevreden bent. Niet al te druk maken vandaag, het kan nog een flinke warme dag worden.
Oh ja, als het nu mogelijk is om het te laten oplossen in een winkel, ga dan daar even langs!