ppndpr49

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hackers zijn via whatsapp in mijn berichten gekomen. Moet ik nu een nieuw telefoonnummer aanvragen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ppndpr49 
Nee hoor, dit heeft niet zoveel met je Vodafone nummer te maken. Neem contact op met whatsapp zelf. die kunnen je vast verder helpen. De email van whatsapp: support@whatsapp.com

Verander het wachtwoord van whatsapp en als ze je telefoon gehackt hebben, dan moet je er een virusscanner opzetten en die eroverheen halen. En alle andere wachtwoorden wijzigen van je inlog. Doe dit niet op je telefoon maar op je computer, anders zouden ze mee kunnen kijken. 

En hebben ze alleen je whatsapp of je volledige toestel? 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @ppndpr49 
Nee hoor, dit heeft niet zoveel met je Vodafone nummer te maken. Neem contact op met whatsapp zelf. die kunnen je vast verder helpen. De email van whatsapp: support@whatsapp.com

Verander het wachtwoord van whatsapp en als ze je telefoon gehackt hebben, dan moet je er een virusscanner opzetten en die eroverheen halen. En alle andere wachtwoorden wijzigen van je inlog. Doe dit niet op je telefoon maar op je computer, anders zouden ze mee kunnen kijken. 

En hebben ze alleen je whatsapp of je volledige toestel? 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou @ppndpr49 ?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het gelukt met je account terug te krijgen @ppndpr49 

Ik raad je sowieso aan om tweestaps  verificatie aan te zetten om dit te voorkomen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @ppndpr49?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic