WimZwets

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gratis sms verdwijnt helaas !

Waarom nou ? Dit was juist het sociale van Vodafone voor mensen, zoals mij, die zelden beltegoed kunnen kopen maar hierdoor toch zonodig een bericht weten te versturen. Misbruik heb ik er nooit van gemaakt, maar alleen al het idee dat dit mogelijk was stelde mij gerust. Helaas per 1 juli niet meer.
28 Reacties 28
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @rebecaatje ,

Ik begrijp je frustratie hierom alleen kan ik je niets aanbieden. Vele RED abonnement hebben de optie om veel te smsen! Het kan ook hierdoor en reden zijn dat dit veranderd.
bdelange

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook ik ben als klant niet tevreden met het geruisloos weghalen van een bestaande dienst als 'twee maal gratis sms per dag'. Er is geen enkele reden om het te verwijderen, anders dan dat Vodafone (nog) meer aan ons als klant verdient. Een kleine fout in de service van Vodafone kan grote gevolgen hebben. Terugzetten die dienst dus !!
rebecaatje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad helemaal mee eens. Vodafone verdient genoeg en wat maakt die ene sms dienst nou uit als daarmee je klant tevreden blijft!
Is er nog een optie om te vragen dat het teruggedraait kan worden?
Mijn dank is groot!!!
dem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een 0-minuten bundel waarbij ik onbeperkt kan bellen tegen prepaid-tarieven.
Door een verblijf in het buitenland heb ik de afgelopen maand regelmatig gebruik gemaakt van de dienst in MyVodafone waarmee gratis 2 smsjes per dag konden worden verstuurd.

Met verbazing bekeek ik de laatste rekening, waarop een hele rij smsjes staan, die ik vanuit MyVodafone heb verstuurd. Afgerekend tegen een tarief van 30,5 cent. Wellicht heeft het iets te maken met het verdwijnen van die dienst? Alle berichten zijn verstuurd voor 1 juli 2014, dus hier gaat iets goed mis.

Ik plaats dit bericht hier, zodat er actie ondernomen kan worden door Vodafone. Het is erg lastig om een e-mailadres te vinden, en ik ga niet telefonisch vanuit het buitenland bij de klantenservice in de rij staan.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi@dem. Om dat na te kunnen kijken hebben we je gegevens nodig.
Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.
dem

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Astrid,

Dat wordt nogal ontmoedigd door Vodafone. Ik zou dit bijvoorbeeld willen aankaarten via een e-mail- of chatbericht. Maar: geen e-mailadressen openbaar, en met de chat is al geruime tijd "iets mis. Onze techneuten sleutelen nu aan de oplossing".

Natuurlijk is een forum geen plek voor privacy-gevoelige informatie, dus stel ik voor dat men even contact opneemt met het e-mailadres in mijn profiel. Alvast bedankt!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! Dem,

Ik zelf zie geen problemen met de live chat. Kijk even hoe dit gaat via een andere browser of via de MyVodafone app zelf.

Tuurlijk is het Forum niet bedoeld voor privégegevens zoals Astrid al aangeeft ;).
Helaas moet ik wel even erbij zeggen dat de Mail optie verdwenen is hiervoor is de live chat opgesteld.

Succes!
Cyberbabe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik baal ook als een stekker dat deze dienst verdwenen is. Ik bel erg weinig en sms nog minder. Ik heb dan ook een prepaid telefoon en dan ook nog eens zo'n ouderwetse, waarmee je niet op internet kan.
Heel af en toe is het handig om even een sms-je te sturen en dan was deze dienst een uitkomst. En ook één van de redenen om bij Vodafone te blijven.
Nu dit ook al weg is, ga ik toch maar eens bij Lebara kijken. Die geven je dubbel beltegoed, elke keer dat je opwaardeert. Dan wordt een sms-je waarschijnlijk goedkoper dan bij Vodafone.
Zgurkogel

Meedenker
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Cyberbabe (en anderen),

het verdwijnen van de gratis SMS'jes is één van de redenen waarom ik ben overgestapt naar Telfort.

Niet dat je daar gratis SMS'jes krijgt, maar komende vanaf een (voor mij zeer goedkope) Scherp 250-bundel die door Vodafone werd vervangen door een fors duurdere Scherp S-bundel, is dit een volwaardig alternatief. Kortom, als je ergens anders goedkoper kan krijgen, dan moet je dat zeker doen. Overstappen werkt! 🙂

Groet,
Niek
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic