Hoi
Izaahization Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het antwoord is vrij simpel, Ja!
Het toestel heb jij gekocht en wat er mee gebeurd in de tijd dat jij het toestel hebt is Vodafone niet voor verantwoordelijk. Als je daar geen verzekering voor hebt en je eigen verzekering wil dit niet vergoeden dan is dat eigenlijk gewoon vette pech. Jij hebt het toestel gekocht dus je zal gewoon elke maand moeten blijven betalen voor het toestel, ook als je een nieuwe koopt. Daar is spijtig niets aan te doen, het is jouw eigendom!
Wat je wel zou kunnen doen is om gebruik te maken van
Vodafone Next. Met Vodafone Next kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Deze info kan je terug vinden op de
Vodafone Next pagina.
Meer vergeet niet, je gestolen telefoon moet je nog gewoon afbetalen!!
Succes in ieder geval en mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.
Fijne Feestdagen toch nog gewenst.