Pammutjuh

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geschikte telefoon voor jongen van 10

Ik ben op zoek naar een niet al te dure telefoon voor mijn zoon van 10. Ik wil graag zoeken maar weet niet waar ik moet beginnen. Hij doet spelletjes you tube netflix en bellen wanneer dit nodig is. Het moet wel een android telefoon zijn. Hoop dat jullie kunnen helpen.

Gr Pamela 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Pammutjuh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een moeilijke vraag want iedereen heeft zo z’n eigen keuze. De een zegt, neem een iPhone, en de ander zegt, neem een Android toestel. Ik denk dat je er verstandiger aan doet om langs een Vodafone winkel te gaan of, als je een los toestel wil, te gaan langs een grote rode winkel (MM), die heel veel verschillende toestellen verloopt. Overigens, Vodafone verkoopt in de winkel ook lossen toestellen. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Pammutjuh 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een moeilijke vraag want iedereen heeft zo z’n eigen keuze. De een zegt, neem een iPhone, en de ander zegt, neem een Android toestel. Ik denk dat je er verstandiger aan doet om langs een Vodafone winkel te gaan of, als je een los toestel wil, te gaan langs een grote rode winkel (MM), die heel veel verschillende toestellen verloopt. Overigens, Vodafone verkoopt in de winkel ook lossen toestellen. 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Nog even een handige toevoeging op de reactie van @Energieboy .

 

Jonge kinderen laten weleens spullen vallen @Pammutjuh , in dit geval adviseer ik je om een glazen screenprotector en bumper hoesje aan te schaffen (hoeft helemaal niet duur te zijn, via de webshops in Azië zoals Ali). Er zijn smartphones met een zogenaamd Edge to Edge scherm, ik adviseer je om te gaan voor een normaal plat scherm (zonder gebogen schermrandjes aan de zijkant).

 

Als je een Android toestel zoekt zou ik kijken naar toestellen van Samsung, OnePlus, Google Pixel en Nokia. Deze fabrikanten hebben een goed update-beleid. Samsung verkoopt echter toestellen in diverse grootte, prijs en mogelijkheden.

 

Geschikte toestellen van Samsung voor een beperkte prijs zijn de, Galaxy A20e, Galaxy A21s, Galaxy A30s, Galaxy M21, Galaxy A31, Galaxy A40, Galaxy A41, Dit zijn toestellen die vaak wel een groot scherm hebben (niet allemaal).

Bij OnePlus zou je kunnen kijken naar de OnePlus Nord. 

 

Vodafone verkoopt ook smartphones (branded) en ook diverse elektronicawinkels (unbranded)

Wat houdt branded en unbranded in?

 

Telefoons aangeschaft via providers zijn branded door extra software van de provider. Doordat het een extra stukje software bevat duurt het ook iets langer voordat je updates ontvangt.

 

Toestellen die unbranded zijn, zijn aangeschaft via een winkel het voordeel hiervan is dat je updates een stuk sneller ontvangt.

 

Geschikte winkels om een toestel aan te schaffen zijn, Coolblue (of Coolblue Tweedekans), Bol.com of de fabrikant zelf (maar dat is vaak duurder). Vodafone verkoopt alleen in de winkel losse toestellen.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Pammutjuh? Of heb je inmiddels al een toestel gehaald? 
Via onze website zie je trouwens wat de toestellen kosten. Hierdoor kun je zelf inschatten wat je uit wilt geven aan een toestel en of er iets bij zit voor je zoontje. 

Pammutjuh
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi

Ben in de winkel geweest en het gaat helemaal goed komen bedankt!

Gr Pamela 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah, fijn om te horen @Pammutjuh!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic