marikenbraam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geluid uit bij1 contactpersoon bij berichten

Ik heb bij 1 contactpersoon bij berichten een belletje met een streep erdoor staan. Ik krijg dus gen geluid of trilling als er van deze contactpersoon een bericht binnenkomt. Ik heb al op internet gezocht maar heb echt geen idee hoe ik dit uit kan zetten (ook niet hoe het ooit aan is gegaan dus)

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt per contact een andere beltoon selecteren of trilfunctie
ga naar je telefoon app, en selecteer de Contacten tab (1). Kies vervolgens uit de lijst het contact dat je een persoonlijk tintje wilt geven (2). Je ziet nu alle informatie van die contactpersoon. Het enige wat je moet doen om een eigen foto aan die persoon toe te voegen is op de afbeelding linksboven tikken (3), en een geschikte afbeelding selecteren, bijvoorbeeld uit je fotoalbum.
Net zo makkelijk is het, om dat contact van een eigen beltoon, berichtsignaal of trilpatroon te voorzien.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
marikenbraam, ik ben benieuwd of het nog gelukt is met de uitleg die je van Steven- hebt ontvangen. Laat je ons wat weten?
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Helaas hebben we geen reactie meer ontvangen van je, marikenbraam. Ik heb het topic daarom gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic