vellekoop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gegevens overzetten van iphone 7 naar samsung A50

Vandaag mijn nieuwe telefoon binnen gekregen samsung a50, hoe kan ik de gegevens van mijn iphone 7op de samsung zetten.

We hebben al meerdere pogingen gedaan maar het lukt niet.

Hebben jullie tips

groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vellekoop
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mijn tip: had nooit een Samsung gekocht en gewoon weer een iPhone. Dan had je dit probleem ook niet ?. Ja sorry, die kom ik niet laten liggen.

Zelf heb ik geen idee, daarom hier wat websites gevonden die je er mee kunnen helpen:

Samsung heeft het handige Smart Switch geïntroduceerd. Hiermee zet je gegevens eenvoudig over tussen toestellen, op de manier die jij handig vindt: draadloos met de app, via een kabel of via de computer. Of gebruik de diensten van Google, waarmee je ook makkelijk met je laptop kan synchroniseren.

Met de Smart Switch-app kun je een kopie van je iCloud op je Samsung zetten. Hiervoor moet je op je iPhone je iCloud aan hebben. Ga op je iPhone naar Instellingen > iCloud en selecteer wat je in je back-up wilt hebben. Nu je iCloud-kopie is gemaakt, kun je de volgende stappen volgen:

  • Stop je simkaart in je nieuwe Samsung Galaxy.
  • Zet je nieuwe Samsung Galaxy aan. Doorloop de stappen van je nieuwe toestel.
  • Als je door deze flow bent, download op je nieuwe Galaxy de Smart Switch-app in de Play Store

Volg verder de info op de telefoon. Lukt het niet, zoek via Google naar gegevens overzetten iPhone naar Samsung. Dan kom je nog mee info tegen.

Succes!!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi vellekoop
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Mijn tip: had nooit een Samsung gekocht en gewoon weer een iPhone. Dan had je dit probleem ook niet ?. Ja sorry, die kom ik niet laten liggen.

Zelf heb ik geen idee, daarom hier wat websites gevonden die je er mee kunnen helpen:

Samsung heeft het handige Smart Switch geïntroduceerd. Hiermee zet je gegevens eenvoudig over tussen toestellen, op de manier die jij handig vindt: draadloos met de app, via een kabel of via de computer. Of gebruik de diensten van Google, waarmee je ook makkelijk met je laptop kan synchroniseren.

Met de Smart Switch-app kun je een kopie van je iCloud op je Samsung zetten. Hiervoor moet je op je iPhone je iCloud aan hebben. Ga op je iPhone naar Instellingen > iCloud en selecteer wat je in je back-up wilt hebben. Nu je iCloud-kopie is gemaakt, kun je de volgende stappen volgen:

  • Stop je simkaart in je nieuwe Samsung Galaxy.
  • Zet je nieuwe Samsung Galaxy aan. Doorloop de stappen van je nieuwe toestel.
  • Als je door deze flow bent, download op je nieuwe Galaxy de Smart Switch-app in de Play Store

Volg verder de info op de telefoon. Lukt het niet, zoek via Google naar gegevens overzetten iPhone naar Samsung. Dan kom je nog mee info tegen.

Succes!!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het met de tips van Energieboy kunnen oplossen en je gegevens over kunnen zetten vellekoop?

Energieboy pas op he! Niet zo praten over Samsung 😛 Zijn super fijne toestellen!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven wrote:
Energieboy pas op he! Niet zo praten over Samsung 😛 Zijn super fijne toestellen!

Sorry Steven ??
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten. geen reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic