MirtheMartens

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

huawei p30 blauw

Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MirtheMartens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je toestel binnen komt. Omdat dit een klanten helpt klanten community is, kan ik je hier geen informatie over geven. Het is zo ie zo afwachten maar je kan altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen of een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter.

Deze mensen kunnen voor je kijken welke week ze het toestel verwachten. Hoeft niet altijd zo te zijn, maar vragen kan je natuurlijk wel.

Alvast heel veel plezier met je toestel, je gaat hem vast mooi vinden. Fijne dag nog!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hoi @MirtheMartens.

Bij jouw keuze telefoon staat "Langere levertijd"

Op de levertijdpagina staat
Het toestel is op dit moment niet op voorraad. Wanneer je bestelling is betaald en bevestigd wordt deze verwerkt. Als we na vijf werkdagen jouw nieuwe toestel nog niet kunnen leveren, dan ontvang je opnieuw een e-mail van ons met informatie over je bestelling.D


Dus ff geduld.
Trouwens in deze tijd met spanningen in de wereld met meneer D. T. en de ban van Google op Huawei zou ik eerder terughoudend zijn geweest met een dergelijke keuze.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MirtheMartens
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Begrijpelijk dat je graag wilt weten wanneer je toestel binnen komt. Omdat dit een klanten helpt klanten community is, kan ik je hier geen informatie over geven. Het is zo ie zo afwachten maar je kan altijd contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen of een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter.

Deze mensen kunnen voor je kijken welke week ze het toestel verwachten. Hoeft niet altijd zo te zijn, maar vragen kan je natuurlijk wel.

Alvast heel veel plezier met je toestel, je gaat hem vast mooi vinden. Fijne dag nog!
MirtheMartens
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor jullie reacties. Ik was helemaal in de veronderstelling dat ik een bericht verzond naar de vodafone chat.

Kreeg deze post vervolgens op geen enkele wijze meer verwijderd.
Heb deze vraag neer gelegd bij een medewerker die nog gaat uitzoeken hoe ik dit bericht kan verwijderen.

De telefoon kan ik overigens na contact met een medewerker gaan afhalen.
Hoop dat ik een goede keuze heb gemaakt. Ken de ontwikkelingen rondom huawei maar hoopte dat dit mee zou vallen in de praktijk.
Ben nu heel tevreden met mijn huidige huawei. Gebruik weinig apps en wil het toestel puur voor de super kwaliteit camera.

Groeten
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi MirtheMartens
Dit bericht is eigenlijk niet meer te verwijderen. Een moderator van Vodafone kan besluiten om deze topic te stoppen en af te sluiten.

Alvast heel veel plezier en laat je niet gek maken van alle verhalen. Eerst mocht Huawei helemaal niets meer en toen weer wel en toen weer een beetje. Het zal allemaal wel meevallen en anders heeft Huawei al laten weten met een eigen software te willen komen voor hun toestellen.

Dus ik verwacht dat je er heel blij en tevreden mee bent. Veel plezier!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal het topic sluiten zodat er geen reactie meer op kan komen!
Fijn weekend!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic