Wouter1285

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen verbinding en kan niet bellen

Goedendag sinds vanmiddag werkt mijn internet niet en kan ik niet bellen. Ik heb een 2e sim in mijn toestel, ook van Vodafone en deze werkt wel. Wat is er aan de hand

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wouter1285 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een goede vraag, geen idee wat er aan de hand is. Heb je je simkaart ook al in een ander toestel gedaan om te kijken of het aan je simkaart ligt? Het kan je simkaart zijn maar ook instellingen in je toestel. 

Wil je dit eens proberen. Als het niet lukt dan kan je morgen vanaf 08:00 uur bellen met de klantenservice of wachten tot iemand van Vodafone je bericht oppakt (vul dan wel bij je profielinstellingen alle gegevens in zodat ze gelijk kunnen mee kijken). Laat hier dan nog wel even weten wat je hebt gedaan en gaat doen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Wouter1285 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat een goede vraag, geen idee wat er aan de hand is. Heb je je simkaart ook al in een ander toestel gedaan om te kijken of het aan je simkaart ligt? Het kan je simkaart zijn maar ook instellingen in je toestel. 

Wil je dit eens proberen. Als het niet lukt dan kan je morgen vanaf 08:00 uur bellen met de klantenservice of wachten tot iemand van Vodafone je bericht oppakt (vul dan wel bij je profielinstellingen alle gegevens in zodat ze gelijk kunnen mee kijken). Laat hier dan nog wel even weten wat je hebt gedaan en gaat doen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je bovenstaande stappen doorlopen @Wouter1285? Heb je het hiermee kunnen oplossen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic