Hoi
Cindynl68 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend dat je dit als nieuwe klant mee moet maken. Uiteraard niet wat Vodafone voor ogen heeft om nieuwe “positieve” klanten te werven. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat ze het niet expres hebben gedaan maar het is nu wel heel vervelend want je kan niets.
Mocht je in de buurt van een Vodafone winkel wonen dan zou je daar langs kunnen gaan. Zo niet, dan is bellen met de
klantenservice van Vodafone of door een
chat te starten een oplossing.
Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via
Facebook of
Twitter. Via de community is het niet mogelijk om je te helpen omdat we hier als klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen. Al zou ik het graag willen doen om je te helpen want ik vind het natuurlijk ook best vervelend.
Maar het beste waar ik je mee kan helpen is de info die ik je hier geef en hoop dat het je toch gaat lukken. Je kan de
klantenservice van Vodafone nog bereiken tot 20:00 uur, wie weet is het straks iets minder druk.
Succes en ik hoop dat je je SIMkaart snel binnen hebt en dat je straks toch weer tevreden bent als klant bij Vodafone.