Cindynl68

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen simkaart ontvangen

Ben nieuwe klant. Bestel abonnement. Krijg wel de telefoon maar geen sikaart. Hoe willen jullie dat ik ga bellen dan ?
weer thanks for nothing. Nu al niet blij met
fodaphone.
nergens te bereiken druk op de telefoon, druk op de chat.
goh..toen ik een abonnement wilde afsluiten ging dat heel snel. Maar op de klantenservice niemand bereikbaar.
eigenlijk wil ik nu heel hard gaan schelden maar ik ben beschaafder dan jullie in de omgang met klanten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Cindynl68
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je dit als nieuwe klant mee moet maken. Uiteraard niet wat Vodafone voor ogen heeft om nieuwe “positieve” klanten te werven. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat ze het niet expres hebben gedaan maar het is nu wel heel vervelend want je kan niets.

Mocht je in de buurt van een Vodafone winkel wonen dan zou je daar langs kunnen gaan. Zo niet, dan is bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten een oplossing.

Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Via de community is het niet mogelijk om je te helpen omdat we hier als klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen. Al zou ik het graag willen doen om je te helpen want ik vind het natuurlijk ook best vervelend.

Maar het beste waar ik je mee kan helpen is de info die ik je hier geef en hoop dat het je toch gaat lukken. Je kan de klantenservice van Vodafone nog bereiken tot 20:00 uur, wie weet is het straks iets minder druk.

Succes en ik hoop dat je je SIMkaart snel binnen hebt en dat je straks toch weer tevreden bent als klant bij Vodafone.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Cindynl68
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend dat je dit als nieuwe klant mee moet maken. Uiteraard niet wat Vodafone voor ogen heeft om nieuwe “positieve” klanten te werven. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat ze het niet expres hebben gedaan maar het is nu wel heel vervelend want je kan niets.

Mocht je in de buurt van een Vodafone winkel wonen dan zou je daar langs kunnen gaan. Zo niet, dan is bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten een oplossing.

Eventueel zou je nog een privé bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter. Via de community is het niet mogelijk om je te helpen omdat we hier als klanten onder elkaar zijn en niet in het systeem kunnen. Al zou ik het graag willen doen om je te helpen want ik vind het natuurlijk ook best vervelend.

Maar het beste waar ik je mee kan helpen is de info die ik je hier geef en hoop dat het je toch gaat lukken. Je kan de klantenservice van Vodafone nog bereiken tot 20:00 uur, wie weet is het straks iets minder druk.

Succes en ik hoop dat je je SIMkaart snel binnen hebt en dat je straks toch weer tevreden bent als klant bij Vodafone.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Heb je ondertussen contact met ons gehad Cindynl68 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic