Corrina83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen reactie ontvangen bij Mijn Klantenservice

Ik heb 3 maal een bericht verzonden via mijn klantenservice. Je krijgt een automatische bericht dat je binnen 2 dagen een antwoord ontvangt.. Niet dus.. Ik denk ik bel maar met de klantenservice. Zelfs dan wordt je afgescheept dat het 30 dagen kan duren voordat ik een antwoord heb..

Dat is niet het ergste.. Dit is de 2e keer dat de 30 dagen begrip wordt genoemd... Ik ben al bezig vanaf 21 mei... 
Begin goed te balen van vodafone. Weet niet waar ze mee bezig zijn, maar ooit was vodafone super en nu bagger.
Je hebt een mobiel om bereikbaar te zijn maar helaas is dat in het zuidoosten van het land niet zo.
Zelfs volgens hun eigen kaart is er hier geen bereik, zelfs geen internetbereik..
Hoelang moet het duren voordat je dan van je abonnement af kan komen...

Ondertussen wel geld innen van een abonnement die niet gebruikt kan worden,
Ronduit schandalig! 
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Corrina, hold your horses 😉

Ik begrijp dat het vervelend is dat je geen reactie binnen 2 dagen hebt gekregen. Ik heb een mail gekregen waarin staat het het sowieso niet gaat lukken binnen 2 dagen. In deze mail stond ook een adres om een chat te starten via Vodafone. Die kun je terugvinden op de site.

Verder kun je altijd nog Facebook en Twitter gebruiken.

Als laatste, als geen melding maakt dat je problemen hebt, dan is het toch niet meer als normaal dat Vodafone de abonnementskosten in rekening brengt? Vodafone heeft niet ergens een glazen bol waarin ze kunnen zien dat je een slechte dekking ervaart.

Dus, bel ze, mail ze, chat met ze, tweet ze of facebook ze.

Succes iig!
Corrina83
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gebeld en ge-emaild... 😄
Maar als ik ze bel, krijg ik te horen. o dat is vervelend, tja we kunnen er niets aan doen..
Ik kan u 1 maand abonnementsgeld terug geven, maar meer ook niet..

Oplossing dus nog niet gevonden en nog geen antwoorden op mijn e-mailtjes..
Toen heb ik gesproken met Josefien van afdeling Loyaliteit.
Van haar kreeg ik te  horen, ik ga er achter aan, we bellen u terug. Na een week nog niets gehoord.
Toen heb ik dus maar weer gebeld. Kreeg ik een vrouw aan de lijn die vrolijk zei dat als ik wel bereik heb ik mijn telefoon maar extra moest gebruiken..

Aan de hand hiervan ben ik gewoon klaar mee met vodafone en ik hoor binnen 14 dagen een bericht te ontvangen dat ik per omgaande van mijn abonnement af ben en ik natuurlijk mijn nummer mee kan nemen.
Niet leuk als je al jaren vodafone gebruikt en de laatste maanden geen bereik meer heb.............

Of zie ik het verkeerd..
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hm, ik ben met je eens dat dit een vreemd antwoord is. Je geeft aan het zuidoosten van het land, moet ik dan in de richting van Venlo, Roermond, Heerlen denken?

Ben zelf ook woonachtig in het Zuiden, maar niet zozeer Oost. Meer het Westen. Ik heb tot nu toe nergens echt problemen gehad met dekking.

Misschien een laatste strohalm voor je, het adres van de schriftelijke klachten:

Vodafone Nederland
TAV Afdeling SSV
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT

Succes verder, enne laat ons weten wat hieruit is gekomen, kay?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic