Gerard64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestolen door Vodafone!!!

Wij voelen ons als klant Vodafone bestolen.
Bij het verlengen van ons abonnement wordt niet medegedeelt dat je huidige beltegoed komt te vervallen. Wel krijg je 7 werkdagen bedenktijd op je nieuwe abonnement. Na het constateren van het vervallen van je huidige beltegoed denk je dan ik maak gebruik van de bedenktijd en ga terug naar mijn huidige abonnement om eerst dan maar het beltegoed op te maken.
Fout dus. Ook al ga je terug binnen de 7 werdagen bedenktijd ben je je beltegoed kwijt. Dit lijkt ons op z'n minst diefstal [onteigenen van goederen zonder voorafgaande inlichting]. Dit is schandalig en ontfatsoenlijk. We zullen maar in overweging nemen om aa.gifte te doen van diefstal. Inieder geval zullen wij aan het eind van ons contract deze zeker niet meer vernieuwen bij Vodafone en attenderen iedere Vodafone gebruiker kennis te nemen van deze malafide praktijken.Man Boos

Ik begrijp je frustraties volledig. Ik kan dit bericht echter niet laten staan. Ik raad je aan hier een brief over te sturen.
Dit kan naar het volgende adres:

Vodafone Nederland
TAV Special Services
Postbus 1500
6201 BM MAASTRICHT

Verder sluit ik dit Topic.

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic