Hoi
IJzebrand Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je zelf eens kunnen kijken wat je krijgt als je naar een andere provider overstapt. Dus even handmatig je mobiele netwerk aanpassen, soms helpt dat ook wel eens. In het buitenland is Vodafone Nederland ook afhankelijk van de providers daar en soms is de ene provider beter om mee te bellen en internet te gebruiken dan een andere. Heeft ook weer met meer en/of minder masten te maken.
En neem ook deze topic eens door:https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774Misschien zijn er nog wat instellingen verkeerd, dat kan natuurlijk ook
🙂Lukt het niet, dan kan je het beste contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone (Bel +31 6 54500100). Die kunnen dan gaan kijken wat er aan de hand is. Nu je daar zit kunnen ze dat ook zien en bekijken wat er eventueel aan de hand kan zijn. Je kan de klantenservice ook aanspreken via een
chat. Doe dit wel als je daar bent!