johannesbloem

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

geen lollipop 5.0 software update ontvangen

Hallo,

de software update is nu al meer dan een maand uit. maar heb hem nog op heden nog niet mogen ontvangen op mijn toestel, terwijl m,n zusje precies hetzelfde toestel heeft, en die hem al wel geinstalleerd heeft. we hebben allebei de Samsung Galaxy S4 Value Edtion. nu vraag ik me af wanneer ik hem mag installeren op mijn mobiel of dat er iets mis is met mijn mobiel. tot zover ik weet, is hij niet gerooted (of wat dat ook maar wezen mag) en heb ik het juiste model nummer (GT-I9515) waar de software update wel voor uitkomt. zou iemand me hierbij kunnen helpen? heb tot nu toe nog steeds android 4.4.2.

Groeten Johannes
36 Reacties 36
Anonymous
Niet van toepassing
Mariontje34,
http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

Typ je postcode in en dan weetje precies waar de dichtstbijzijnde is.
Mariontje34

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas zijn er geen servicecentra in de buurt van deze locatie. Verbreed uw zoekopdracht

Dit krijg ik te zien! Wat ik al dacht. Dan moet ik, ik weet niet hoe ver reizen, terwijl jullie dit zo kunnen doen.
Anonymous
Niet van toepassing
In de Vodafone winkel wordt er alleeneen update erop gezet als deze beschikbaar is. Ze doen daar niks betreft het rookten van het toestel. Heb jezelf al gekeken via Samsung kies of het mogelijk is ?
Mariontje34

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb net een livechat met samsung gehad en zij verwijzen mij door naar jullie. En jullie geven niet de juiste informatie omtrent het gaan naar een samsung servicecenter. Dat servicecenter zet er GEEN update op! Ik heb screenshots van het gesprek!
Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ja vodafone moet iets aanbieden, maar dat weet je van mijn andere berichten haha.

Ik weet niet wat dat rooten of iets is, maar wil niet iets verkeerds met mijn telefoon doen. Soms raak je ook je garantie kwijt met vepaalde dingen en daar heb ik echt geen zin in...
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Mariontje34

Ik heb zojuist ook een chat gehad met Samsung. En zij geven gewoon aan dat ze je kunnen helpen met een software update. De informatie die ik dus heb gegeven klopt ook. Ivm met mijn veiligheid heb ik mijn achternaam wel veranderd.
.


Denk vraag ook maar meteen betreft het rooten maar dat doen zij niet.


Mariontje34

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vaag! Ik heb ook screenshots maar kan ze niet niet inzetten?
Anonymous
Niet van toepassing
Ik neem aan dat je het post via je telefoon.... Klik onderaan op volledig en dan daarna op beantwoorden. Je kunt ze dan posten als het goed is.
Vind het wel raar dat jij andere informatie krijgt dan dat ik krijg.
Mariontje34

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alleen de software die er al opstaat Kees ik in je screenshots?
Mariontje34

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via een tablet, maar zie nergens volledig staan
Anonymous
Niet van toepassing
En ze kunnen kijken voor updates.
Anonymous
Niet van toepassing
Onderaan staat dat maar volgens mij wordt via een tablet alleen de volledige optie weer gegeven.
Het kan ook zo zijn dat dat je nog niet de mogelijkheid hebt omdat daar een bepaald niveau voor moet worden bereikt. Hoe meer berichten, kudo's en oplossingen hoe hoger in rang
Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
We wachten samsungexpert zijn reactie wel af. Bedankt voor het vragen iig! Zouden ze bij samsung zelf misschien een oplossing weten voor mijn probleem?

Je kunt idd geen foto's erop zetten bij een te lage rang. Ik kan dat ook helaas niet...
Anonymous
Niet van toepassing
Ik zou zeggen probeer de chat eens uit van hun om te zien wat ze erover zeggen Lkoster
Lkoster

Liefhebber
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Ja wilde ik vanmiddag doen. Toen waren er 3 wachtende voor me. En daarna had ik helaas geen tijd haha
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic