davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Reparatie Iphone

Beste mensen van Vodafone,

Mijn moeder heeft exact hetzelfde probleem als Lacongolia. Zij heeft in maart vorig jaar haar abonnement verlengd i.c.m. een iPhone 4s 8GB. Dit toestel is defect en zij wil dit graag laten repareren. Bij het citypoint wilden ze haar niet helpen, want ze had geen bon met het IMEI nummer. Die heeft ze ook nooit gekregen. Zij heeft bij het pakket dat ze ontvangen heeft alleen een pakbon gekregen met de opmerking dat zij het aankoopbewijs kon opvragen via https://vodafone.arvato-logistics-services.de/simviewer.
Deze (overigens Duitstalige site??) werkt niet. Vervolgens heeft zij gebeld met jullie klantenservice. Daar werd zij niet veel wijzer van. De medewerker kon haar een kopie van de bevestigingsemail sturen (zonder IMEI). Die had ze echter al en daarmee wilde ze haar bij het Citypoint niet helpen.
Ik heb daarna ook nog een keer voor haar met jullie klantenservice gebeld. Ik heb de situatie uitgelegd en de eerste medewerker die ik te spreken kreeg gewezen op dit topic. Zij kon mij echter ook alleen maar een kopie van de bevestigingsemail sturen. Ik gaf aan dat dat geen oplossing bood voor mijn probleem. Toen heeft ze mij doorverbonden naar een andere collega van de klantenservice. Die kon mij ook niet helpen en heeft mij toen maar doorverbonden met iemand van de afdeling sales. Deze jongen begreep mijn probleem en zou de factuur waar het IMEInummer op vermeld stond naar mij mailen. Daarna verbrak hij de verbinding. In totaal heeft dit belletje naar jullie klantenservice 57 minuten geduurd. Wat ontving ik kort daarna in mijn email? Dezelfde kopie van de bevestigingsemail die ik niet kan gebruiken om het toestel ter reparatie aan te melden en waarvan ik ook meerdere keren duidelijk heb aangegeven dat deze reeds in mijn bezit was. Zoals jullie zullen begrijpen was ik hier enigszins teleurgesteld over.
Zouden jullie alsjeblieft kunnen zorgen voor een kopie factuur met IMEInummer en aankoopdatum waarmee het toestel van mijn moeder bij Dynafix ter reparatie aangeboden kan worden?
Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

B.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey B1979,

Allereerst welkom op het forum!
Wij kunnen vanuit hier niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens. Vanuit hier kunnen we alleen maar adviseren, tips and tricks meegeven.
Ik vind het erg om te lezen dat je zo vaak bent doorverbonden etc. ????

Je kunt de desbetreffende bon opvragen op de plek waar de telefoon is gekocht. Is dat online of via de sales afdeling dan dien je ook contact op te nemen met de klantenservice hierover.
Helaas kan ik vanuit hier niet meer betekenen voor je.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien het inderdaad via het Forum niet kan worden opgelost.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic