MElsendoorn

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Izetv ongeauthoriseerd abonnement

Hallo,

Even geleden kreeg ik een veel hogere rekening dan ik gewend ben. Na contact te hebben gehad met de Vodafone klantenservice en wat onderzoek via payinfo.nl kwam ik er achter dat "IZETV" mij per week 5 euro in rekening heeft gebracht. Ik heb geen idee wat voor dienst dit is laat staan dat ik er een abonnement voor heb afgesloten.

Via payinfo.nl heb ik dit direct stop gezet. Ik hoop echter dat Vodafone nog iets voor mij kan betekenen betreft deze 45 euro die ik niet van plan was om uit te geven aan een of ander abonnement waar ik niks mee te maken wil hebben!

Ik hoor graag van jullie.
9 Reacties 9
senden

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit ook met dit probleem....meedere malen over gebeld maar interresseert ze niet....
Anonymous
Niet van toepassing
Dit gaat echt via de klantenservice. Vanuit hier kunnen wij daar niks in betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen. De klantenservice kan het laten onderzoeken. Echter dit soort bedragen worden in rekening gebracht doordat je er akkoord voor geeft. Vaak staat dit in hele kleine lettertjes en zit dit vaak verwerkt in spelletjes of ergens waar je het 06 nummer moet invoeren.
MElsendoorn
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De beste meneer die ik van de Vodafone klantenservice sprak vertelde mij dat ik een bericht via My Vodafone moest sturen. Dit lukt echter niet als ik alleen maar de melding "er zijn op dit moment geen medewerkers beschikbaar" krijg. Er zou erg streng worden omgegaan met diensten die dit soort dingen flikken en erg coulant richting klanten die hier slachtoffer van zijn geworden. Bellen heeft geen zin, en de chat service is bezet of werkt niet naar behoren. Heb je nog andere opties voor mij, Steven?
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zou je eventueel nog een email kunnen sturen via my vodafone of eventueel via facebook een bericht te posten op de wall. Mijn collega's zullen daarna overgaan op prive berichten overgaan.
intermont

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wat ik wel heel erg beroerd vind, is dat ik mijn probleem kenbaar heb gemaakt dat ik niet op een dienst zit te wachten die ik niet heb aangevraagd.
Volgens de medewerker heb ik ergens per ongeluk op gedrukt, of ik heb mijn telefoon ergens laten liggen waarbij kinderen iets gedaan hebben.
Dat laatste is onmogelijk.
Dat ik ergens op gedrukt zou hebben? ...
Het moet niet gekker worden dat je op zo'n manier op koste wordt gejaagd en dat die bedrijfjes die dat verzinnen worden beschermd, en dat Vodafone dat van jouw rekening haalt.
Waarschijnlijk heeft de telefoon in mijn broekzak zitten internetten. Raar dat je dan aan een abonnement vast zit!
Niet te geloven!!
Ik vind dat er ergens getekend voor moet zijn, of iets met een code, zodat je alleen nog maar een abonnement krijgt op bewuste keuzes.
Als het stoplicht groen is loop ik over.
Als een auto mij toch aanrijdt dan is het bij de mobiele aanbieders toch je eigen schuld omdat je ook had kunnen omlopen om een brug te zoeken die over de weg heen gaat.

Beste Vodafone,
Mijn vraag is,
Verdient u er soms ook een deel aan, aan alle diensten die mensen afsluiten bij zo'n bedrijf als IZETV?

Wanneer wordt er iets aan deze idioterie gedaan?
Moeten de gedupeerde klanten met een petitie komen met tienduizend handtekening om aan die hand-boven-hoofd achtige dingetjes tot een eind te laten dwingen.

Klanten horen beschermd te worden binnen hun abonnement.

Mvg Don Meijer
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Vodafone heeft zich een aantal jaren geleden al in de strijd gegooid om dit soort diensten aan regels te binden. Meer informatie daarover lees je hier.
Wil je jouw probleem aankaarten, blokkeren of laten onderzoeken? Lees dan op onze website wat wij voor jou kunnen betekenen. Via het forum kunnen we jou hier helaas niet mee helpen.
asr77

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas komt Vodafone deze voornemens niet na en neemt het geen stap enkele richting IZETV; klachten worden door de klantenservice afgewezen met de mededeling dat vodafone daar niet verantwoordelijk voor is. Daarnaast verwijst Vodafone naar derden, terwijl zijn volgens het eigen gesloten convernant met de stichting gedragscodes mobiele diensten, niet behoort te doen.
Ik heb meerdere keren contact met de klantenservice gehad over IZETV, aa.gifte van oplichting gedaan bij de politie gedaan zowel online als fysiek. Vanuit de politie wordt aangegeven dat het hier om strafbare feiten gaat, maar Vodafone is hier niet gevoelig voor en brengt het gewoon in rekening. Deze informatie is ook gedeeld met vodafone.
Het ip-adres waar het is aangegaan zou zijn, staat vermeld op de door vodafone verstrekte informatie, maar is overduidelijk niet van mij. Ook voldoet de info op het aanmeld scherm van IZETV niet (onjuist telefoonnummer).
Kortom, veel duidelijker kan het niet worden voor mij... maar Vodafone wijst alles af.
Beroep is blijkbaar alleen mogelijk via een klachtencommissie....waar de kosten voor mij veel hoger zijn dan het bedrag waar het om gaat.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @asr77, ik begrijp dat je boos bent en graag duidelijkheid wenst. Mijn collega AstridG heeft al de rechtstreekse link doorgeven voor meer informatie inzake betaaldiensten. Dit is echter een forum voor en door andere gebruikers. Via het forum kunnen zij jou hier echter niet verder mee helpen. Ik sluit daarom ook het topic.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic