Wat ik wel heel erg beroerd vind, is dat ik mijn probleem kenbaar heb gemaakt dat ik niet op een dienst zit te wachten die ik niet heb aangevraagd.
Volgens de medewerker heb ik ergens per ongeluk op gedrukt, of ik heb mijn telefoon ergens laten liggen waarbij kinderen iets gedaan hebben.
Dat laatste is onmogelijk.
Dat ik ergens op gedrukt zou hebben? ...
Het moet niet gekker worden dat je op zo'n manier op koste wordt gejaagd en dat die bedrijfjes die dat verzinnen worden beschermd, en dat Vodafone dat van jouw rekening haalt.
Waarschijnlijk heeft de telefoon in mijn broekzak zitten internetten. Raar dat je dan aan een abonnement vast zit!
Niet te geloven!!
Ik vind dat er ergens getekend voor moet zijn, of iets met een code, zodat je alleen nog maar een abonnement krijgt op bewuste keuzes.
Als het stoplicht groen is loop ik over.
Als een auto mij toch aanrijdt dan is het bij de mobiele aanbieders toch je eigen schuld omdat je ook had kunnen omlopen om een brug te zoeken die over de weg heen gaat.
Beste Vodafone,
Mijn vraag is,
Verdient u er soms ook een deel aan, aan alle diensten die mensen afsluiten bij zo'n bedrijf als IZETV?
Wanneer wordt er iets aan deze idioterie gedaan?
Moeten de gedupeerde klanten met een petitie komen met tienduizend handtekening om aan die hand-boven-hoofd achtige dingetjes tot een eind te laten dwingen.
Klanten horen beschermd te worden binnen hun abonnement.
Mvg Don Meijer