Hi
@SamsungExpert Met alle respect maar de dekkingskaart komt echt niet overeen met de werkelijkheid en het wordt eens tijd dat Vodafone haar verantwoordelijkheid neemt en eerlijk aangeeft waar wel en waar er minder dekking is.
Nu zijn er mensen die een abbonnement afsluiten op basis van deze dekkingskaart en dan niet de dekking krijgen die Vodafone belooft.
Dit vind ik toch echt een vorm van misleiding.
Als ik op het forum lees dan zijn er toch verscheidene klanten die geen 4G dekking hebben waar het volgens Vodafone wel zou moeten zijn.
Jij gaat me toch niet vertellen dat die klanten hierover liegen ??!! ( Vodafone zou deze klachten
eens serieus moeten nemen )
En op plaatsen waar ik of andere geen dekking ervaren heb jij ook echt geen dekking hoor!
Anders zou ik wel eens willen weten war voor "super" toestel jij dan gebruikt.
En verschuilen achter achter het feit dat de dekking indicatief is vind ik een beetje flauw en misleidend.
Het kan toch niet zo moeilijk zijn om de werkelijke dekking zo goed mogelijk weer te geven.
Vodafone had van de een op de andere dag een geheel blauwe kaart en dus "landelijke dekking "
Nou op de plekken die lichtblauw zijn op de kaart is echt geen 4G dekking hoor ook voor jou niet.
Misschien moet je eens kijken op websites als 4G dekking.nl of lte masten.nl dan kun je zien wat de werkelijke dekking is van Vodafone en waar de verschillende masten staan.
Dan kun je ook zien dat KPN ruim twee keer zoveel LTE masten heeft als Vodafone en dus een echt landelijke dekking!
Groet.