Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Kan geen sms ontvangen op mijn nieuwe toestel Samsung Galaxy S4 mini Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vandaag mijn nieuwe toestel, een samsung galaxy s4 mini, ontvangen.Ik heb mijn SIM kaart geactiveerd (ik moest een nieuwe simkaart, omdat mijn vorige simkaart te groot was, deze zat in een sams...

KimP door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Vorig jaar heb ik bij Coolblue een nieuw toestel aangeschaft icm een Vodafone RED abonnement. 18 mrt dit jaar liep mijj oude abonnement af en zou dan over gaan op het nieuwe. Dat is niet gebeurd...

Nick_66 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen verbinding al 2 dagen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, ik woon in rotterdam en heb al 2 dageb geen verbinding mn blackberryblocks is10 april verlengd en heb ook geen bericht gehad dat ik mn mb heb opgemaakt. Ik vind het irritant.want kan h...

hidayet door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 3g in Amsterdam..??? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben voor het eerst met mijn nieuwe RED abonnement in Amsterdam, maar krijg hier geen normale 3G verbinding... Zeeeer irritant en hoe is dat mogelijk in n wereldstad???

Jahannas door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen 4G en geen gesprekken kunnen ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Rotterdam-Hilligersberg en heb ernstige problemen met het ontvangen van binnenkomende gesprekken. Mensen kunnen mij bellen, dan gaat de telefoon over, bij mij echter niet..... en de beller ...

ID CARD ROUMAINE Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I have an online order and I can not take my packege, ID CARD is not accept. ACCEPT subscription ID CARD IN ROMANIA? is translated into English and i can use in the European space, had no probl...

Levering HTC One M8 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Op 8 April heb ik mijn abonnement wederom verlengd bij Vodafone.Dit keer i.c.m. de HTC One M8. Tot op heden heb ik nog geen verzendmail gekregen, met daarin de Track&Trace code van PostNL.Hierv...

Instellingen telefonie via Fritzbox LTE (4G) router Alleen-lezen Opgelost

hallo,ik holde een tikje voor de muziek uit en kocht vast een Fritzbox LTE (4G) router. Met de specs leek het mij een wonder-machine, die behalve router ook nog een geavanceerde telefooncentrale herbe...

josmeijer door Meedenker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Slechte dekking op trein tussen Den Bosch/Eindhoven Alleen-lezen Onopgelost

I ride the train between Den Bosch and Eindhoven every day when going to/from work. Every day at a point between Boxtel and Best, I lost all internet coverage - and often when I am talking on the phon...

Andre77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bestelling verkeerd, nu geannuleerd maarrrrrrr Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb enkele dagen geleden mijn abonement verlengd en ge-upgrade naar het nieuwe red-3 abbonement, alleen heb ik hierbij de verkeerde telefoon uitgekozen. Na even zoeken bleek dat ik de order moest a...

13thclone door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Naam wijzigen Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb een prepaidkaart bij jullie geregistreerd staan onder de naam van mijn vrouw. Nu wil ik deze wijzigen in mijn eigen naam. Adresgegevens blijven verder hetzelfde.Op haar/mijn inlo...

Kerssies door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Advies inzake opzeggen of verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn vrouw heeft momenteel een Vodafone smart 200 abo. Dit abo verloopt binnenkort. De keuze is nu abo (1) opzeggen & switchen of (2) verlengen. Ze wil een ipad air of ipad mini en een abo dat past bi...

jmp door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

3g bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb nu al 4dagen geen 3g bereik. Ik kan nu buiten niet whatsappen en internetten. Ik woon in Nieuwerkerk aan den ijssel. Wanneer is die"storing"eindelijk voorbij. Ik ben het spuugzat om niet...

nnik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC One Gold WiFi Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik lees wel meer berichten over problemen met de Htc One en de WiFi, maar ik lees geen oplossingen.De mijne wil sinds vanmorgen (heb m uit en aan gedaan) geen verbinding meer maken. Het bereik is...

RissieV door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetsnelheid Scherp? My Vodafone andere info dan vodafone.nl Alleen-lezen Onopgelost

Wat is de internetsnelheid van Scherp Large? Als ik op Vodafone.nl kijk staat daar 7.2 Mbps, maar als ik in My Vodafone kijk staat er 2.0 Mbps. Dat is nogal een verschil! Wat klopt en waar kan ik op v...

elfje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

met duo sim internet op laptop red super abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb red super abonnement met duo sim. kan ik tweede sim met mijn laptop gebruiken voor het internetten? zoa ja, wat zijn dan de instellingen (apn-instellingen) om verbinding te maken? alvast b...

Hanbey door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ipad internet werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

hoi vodafone, ik heb een simkaart met abonnement en op mijn telefoon heb ik met deze sim gewoon internet.maar als ik hem in mijn ipad stop dan zeg hij dat het niet mogelijk is om mijn data netwerk te ...

mdv1996 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

technische storing blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mij al 2 dagen aanmelden voor blox maar ik krijg telkens een smsje dat er een technische storing is waardoor ik me niet kan aanmelden.

eline1992 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

abo kosten Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een abo bij Vodafone red super met 4 gig data onbeperkt bellen en sms.ik was dus over mijn data kosten toen.had ik gebelt naar Vodafone voor een blox, 3 gig data voor de resterende maand e...

sfritschy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen