Wendy374

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen internet op iphone

Alle instellingen staan er automatisch in, mobiele data staat aan maar toch krijg ik geen verbinding!??

Hoop dat iemand me kan helpen...

Groetjes Wendy 

5 Reacties 5
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Wendy,

Ik help je wel 🙂 Oke dus instellingen staan erin als ik het goed begrijp. Maja het verschil tussen Prive en Zakelijk abo blijkt er wel in te zitten bij Vodafone kwa APN. Als je via Instellingen> Algemeen> Netwerk> (Staat alles aan, zo ja ga maar verder 😉 ) Mobiele datanetwerk> APN: live.vodafone.com (prive), office.vodafone.nl (zakelijk). Daarna moet je wel nog even Vliegtuigmodus doen voor 1 minuutje, dan kan het toestel zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Indien dit goed aan staat, kun je nog proberen om netwerk hetstel te doen via Instellingen> Algemeen> stel opnieuw in (onderaan)> herstel netwerk (geloof ik).

Als dat niet zou werken...zou ik even met Klantenservice bellen =O hoop dat het wat helpt.

Groetjes

WhiteWolf
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Dit hoort er ook bij. 😉

• Gebruikersnaam: vodafone
  • Wachtwoord: vodafone
Succes.
lesley

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ik heb ook zon probleem maar je zegt in de uitleg staat alles aan bij die instellingen
3G staat aan
mobiele data staat aan
dataroaming staat aan
vpn uit                               wat is vpn ?
wifi   uit

en bij mobiele netwerken heb ik alles goed ingezet

maar het werk voro geen meter

hoop wat te horen
bij voorbaad dank lesley
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey lesley,

Ten eerste welkom op het forum! VPN of ook wel Virtueel Pacticulier Netwerk genoemd, word meestal bij bedrijven gebruikt. Zou je mij je 06-nummer kunnen sturen via Private Message? Dan controleer ik je gegevens en netwerk. Alvast bedankt!
lesley

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt patrick
je hebt die **bleep** gewoon gefixt 🙂
nu kan ik lekker gaan internetten haha

thnks
🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic