Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telling Dataverkeer Door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort houd ik mijn datagebruik zeer goed in de gaten omdat ik niet afgesloten wil worden van Vodafone. Op de teller op mijn telefoon (Iphone) stond dan ook aan het eind van de maand dat ik 799 mb...

Mobiel Internet Werkt Niet Alleen-lezen Onopgelost

Heb een Sony c902 wel vaker gehad dat internet even niet werkte maar nu al 3 dagen. Kom soms met veel geduld wel op het net maar kom niet veel verder dan startpagina. Als ik op twitter kijk dan load h...

Tijdje Weg Geweest Alleen-lezen Onopgelost

Hallo medemods en admins,Ondertussen hebben een aantal van jullie me weer een keer op de werkvloer gezien. Zoals jullie weten ben ik lange tijd afwezig geweest ivm ziekte. Ik ben nu weer langzaam op h...

(Officieus) Datalimiet Ipv Fup? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds dat Vodafone zijn nieuwe abonnementen met datalimiet heeft geïntroduceerd krijgen steeds meer klanten met het oude soort abonnement een brief dat ze de fair use policy overschreden hebben. Dit t...

Blackberry Torch Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal,Ik ben van plan om de nieuwe Blackberry torch te kopen.. alleen als ik ga zoeken bij vodafone vind ik dat het datalimiet 250mb is.sms en bel bundel 100 met blackberry basis = 250mbsms, be...

Bkr Notering Alleen-lezen Onopgelost

hoiiik wil graag een telefoon maar ik heb een bkr notering weet iemand mischien hoelang t duurt voor dat ik er 1 kan nemen?

Blackberry 9000 En Ping Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk heb een normale vodafone abonnement van vodafoneNu heb ik mijn simcard aan mijn kleindochter gegeven en dan voor haar blackberry 9000 een box of hoe dat heet erbij genmomen zodat zij ook kan p...

Agenda Synct Niet Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een iPhone 3GS en die heeft tot 8 april jl wel gesynchroniseerd via iTunes met mijn agenda van Outlook, maar sinds een update van iTunes niet meer. Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, maar ko...

Blackberry Bold 9780 Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben zojuist naar alle Vodafone winkels geweest om te vragen wanneer de Blackberry Bold 9780 leverbaar is.Op de site van Vodafone wordt vermeld dat hij rond half december leverbaar is,maar Vodafone ...

Mobiel Als Modem Werkt Niet Meer? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Als het draadloze netwerk op de zaak het laat afweten, grijp ik af en toe als alternatief naar mijn mobiel om deze als modem te gebruiken. Vandaag was het weer eens zover, dus ik hang mn tel aan...

Beginner Met Mobiel Internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag weten hoe je de dongel kunt opwaarderen ZONDER gebruik van internetbankieren.

Internet Via Simonly Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Kan ik via mijn simonly abonement 150 ook internetten?

Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een blackberry gekocht van een vriendin maar kan er niks mee want heb nog een abbonement lopen van een jaar bij telfort.En bij telfort doen ze niks met telfort, is het mogelijk dat ik bij een a...

Samsung D900I Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de instellingen aangepast voor mms-en maar krijgt steeds een melding:" Dit medium wordt mogelijk niet correct weergegeven voor de geadresseerde" Ik heb een Samsung D900i.Hoop dat iemand w...

Dongel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaalIk heb even een vraag,ik heb een dongel gekocht en moet ongeveer 2 euro per maand betalenmijn zoon heeft er ook een maar betaald alleen wanneer hij er mee werkt,wat is het verschilof heb...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen