sabine1986

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

geen goede verbinding

Hallo!

Sinds een week of 2 doet mijn toestel raar..
Heb niet overal meer bereik en pagina's laden lastig of niet..
Ook als ik een sms wil versturen geeft mn toestel aan dat er op dit moment geen mobiele gegevens beschikbaar zijn.
Vaak heb ik dan ook boven in beeld een rondje met een streep erdoor.. en dus geen netwerk..
er zijn geen storingen in mijn buurt en op wifi werkt mn toestel wel gewoon.
De laatste update heb ik gister binnengehaald, dus daar ligt het ook niet aan.
ik heb mn toestel al uit gehad.. batterij eruit gehaald.. maar niks werkt..
heeft het met de instellingen te maken? En zo ja, hoe moet het dan ingesteld zijn?
Ik heb een samsung s4.

Groetjes Sabine
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sabine1986

Je instellingen kun je controleren via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Daaran kun je eens proberen om handmatig een ander netwerk te selecteren en vervolgens weer terug zetten op het vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan.
Tevens zou je ook eens een kruistest probeten. Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Hiermee kun je uitsluiten of het aan de simkaart ligt. Is het de simkaart dan kun je in de vodafone winkel eeen nieuwe halen. Tevens kun je de kruistest uitvoeren in een vodafone of belcompany winkel.
Tevens kun je ook contact opnemen met de klantenservice om te zien of alles correct staat in de systemen van Vodafone.
sabine1986
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoii,

Bedankt voor de snelle reactie.
Heb de gegevens gecontroleerd en dat klopt.
ook opnieuw aanmelden op netwerk gedaan en nog geen verbetering.
Batterij 15 sec werkt ook niet.. zucht..
Nu alleen nog een kruistest doen.. maar heb geen andere telefoon in de buurt.. dus nog even afwachten..
Anders ga ik morgen even naar de winkel.. bedankt! ☺
Anonymous
Niet van toepassing
Ik neem aan dat je de live.vodafone.com als apn gebruikt. Je zou deze ook eens kunnen aanpassen naar office.vodafone.nl (daarna even toestel opnieuw opstarten).
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi sabine1986 heb je nog iets aan de tips van steven- gehad en is het inmiddels al gelukt?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic