Freek_amersfoor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen gehoor

Beste medewerken,
Ik heb nu een aantal weken de Iphone 4S en heb een behoorlijk storend probleem.
Wanneer ik bel of gebeld word heb ik in 80% van de gevallen de eerste 10 a 15 seconde geen gehoor en kan de persoon aan de andere kant ook niks horen.
Dit is onnacceptabel aangezien klanten dit als zeer storend ervaren
Ik heb de iphone up to date qua software
 
Graag hoor ik wat voor een soort acties ik kan ondernemen
 
Groeten
Freek
2 Reacties 2
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Freek,
 
Vervelend dat je de eerste seconden van een gesprek geen gehoor hebt.Goh wat zal dat irritant zijn zeg!. Heb je dit abonnement nieuw gekocht met de Iphone 4S of is het een bestaand abonnement waarvoor je een nieuwe microsimkaart gekregen hebt?
 
Volgens mij kan de winkel met een andere simkaart testen of je probleem dan verholpen is. Ik zou dat eens uitproberen. Ik denk niet dat Vodafone zelf hier schuldig aan is. Lijkt me meer een toestel of simkaart probleem.
 
Succes met testen, Ziza
Freek_amersfoor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nieuw abo en een nieuwe 4S, allemaal bij vodafone vandaan, ik vermoed dat het aan de telefoon zal liggen aangezien internet het wel goed doet, ik neem aan dat dit onder de garantie valt?! krijg ik gelijk een vervang toestel of word dit een moeilijk en vervelend verhaal??
ik zal vanmiddag gelijk even langs een vodafone winkel rijden en mijn probleem daar voor leggen
 
Groeten,
Freek
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic