Jaimy1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

SOS signaal? Blackberry

Sinds 2 dagen, heb ik heel vaak het SOS signaal.. amper bereik.. heel soms weer ff internet terug? dan weer weg... is er een storing ofzo?
 
ik heb gewoon een 2 jarig abbonement nooit wat veranderd ofzo..
4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Wat bedoel je met het SOS-signaal? Gaat je Blackberry dan loeien? Of begint er een zwaailicht te branden op de Blackberry? 😉
 
Of bedoel je toevallig dat je de melding krijgt dat je enkel nooddiensten kunt bellen en geen normale gesprekken kunt voeren.
 
Probeer alsjeblieft je probleem iets duidelijker te omschrijven, dan kunnen we ook met z'n allen op zoek naar het goede antwoord voor jou.
Hydrocare

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stom vraagje, zit je simkaartje er wel goed in? 😛
nomnomblabla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hier in limburg ook hetzelfde probleem.. voorheen ( woon in landgraaf) nooit problemen gehad met verbinding en internet maar sindskort krijg ik ook te maken met SOS en dat betekend gewoon dat je niet geconnect bent met vodafone je kan helemaal niks is net als je alleen je telefoon aan hebt staan zonder sim erin.

daarnaast heb ik ook vaak SOS terwijl ik gewoon IN nederland bent. ik weet wel dat ik in dicht bij duitsland en belgie woon maar LIMBURG hoort ook gewoon bij nederland hoor.. en betaal er sowieso genoeg voor in de maand..
 
oohja en simkaart zit dr goed in hoor 😛 
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
 
Als je sos signaal krijgt betekent het dat het netwerk op dat moment geen signaal heeft. Dit kan inderdaad aan het netwerk liggen maar ook aan je simkaart of toestel. Weet je of andere Vodafone gebruikers hier ook last van hebben in Landgraaf? Als het aan het netwerk ligt moeten meer mensen dit probleem hebben. dan raad ik je aan de klantenservice te bellen die kunnen dan vast iets voor je doen.

Je kunt je simkaart ook eens in een ander toestel proberen dan weet je of de simkaart wel goed werkt. het kan natuurlijk ook de antenne van je toestel zijn.
 
Ik zou een beetje knuteselen met de genoemde mogelijkheden. Zo kom je vast wel ergens bij een oorzaak.
 
Greetzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz zizake
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic