sschiltmeijer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

geen data meer

Ik krijg net een SMS dat mijn data bundel op is??? Uhh 80 gb in 10 uur tijd verbruikt. Lijkt me niet!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @sschiltmeijer 
Rustig maar ?? Dat klopt, er is een storing! 

Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Henk S

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als je in het buitenland zit heb je nu geen internet meer heb al een paar collega's gehoord die geen gebruik van het internet kunnen genieten lekker handig nu alles bijna dicht zit en je moet wachten om te lossen of te laden veel succes 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11878Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Henk S wrote:

Als je in het buitenland zit heb je nu geen internet meer heb al een paar collega's gehoord die geen gebruik van het internet kunnen genieten lekker handig nu alles bijna dicht zit en je moet wachten om te lossen of te laden veel succes 

Maar een storing is nooit leuk. Niet voor mensen buiten Nederland maar ook niet voor mensen binnen Nederland. Daar kan Vodafone niets aan doen op het moment en ze zijn met man en macht bezig om het weer op orde te krijgen. Als ze alles kunnen voorspellen. Uiteraard is het lastig, maar we doen er nu niet zoveel aan en Vodafone doet er alles aan.

Je kan ook je BloX Beperkt aanzetten, dan heb je nog altijd internet, ook al is het erg traag!

sschiltmeijer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik hoop dat ze geen extra kosten in rekening gaan brengen in het buitenland omdat zogenaamd je bundel op is.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic