BartW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

storing en/of probleem

Goede middag,

 

Onze dat van Red Together is een ene keer naar 0GB toegegaan. Hoe is dit mogelijk. Inloggen via de App is ook niet mogelijk. Hebben jullie een storing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @BartW 
Rustig maar ?? Dat klopt, er is een storing! 

Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Zet je BloX Beperkt Internet aan, dan kan je zo ie zo op internet, al is het dan trager!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11861Posts
  • 3486Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @BartW 
Rustig maar ?? Dat klopt, er is een storing! 

Zie: https://forum.vodafone.nl/vodafone-nieuws-57/problemen-weergave-tegoed-301025

Zet je BloX Beperkt Internet aan, dan kan je zo ie zo op internet, al is het dan trager!

QuickFix

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
BartW wrote:

Goede middag,

 

Onze dat van Red Together is een ene keer naar 0GB toegegaan. Hoe is dit mogelijk. Inloggen via de App is ook niet mogelijk. Hebben jullie een storing?

Ja, zij hebben een storing! 

Didis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier ook last van...benieuwd of dat door een niet effectief change management proces gaat….

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic