peter123

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen bereik

Al meerdere malen geen netwerk kan dus niet bellen, maar zie geenstorings melding
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dus 2 toestellen, jij en je vrouw, op hetzelfde moment geen verbinding, waarvan 1 zeker een abonnement heeft (de jouwe) en de ander blijkt niet uit je post (ook abo, of prepaid?).

Hebben jullie ook dezelfde toestellen, of zit daar verschil in?

Ik ga nu over tot een aanname (altijd gevaarlijk) , maar het lijkt toch een locatie-gebonden probleem te zijn.
Dat kunnen we hier op het forum niet verder uitzoeken en jij kunt niet bellen maar wel internetten, dan houden we nog 1 optie over: Facebook of Twitter.
Wanneer je daar even contact met de collega's van de Web Crew opneemt, die kunnen doorvragen naar je persoonlijke gegevens en op basis daarvan verder met je gaan zoeken naar de oorzaak en het hopelijk snel voor je oplossen.

Succes!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Wie , wat, waar ???

Jou post valt een beetje in de categorie: " Hallo mijn computer doet het niet, wat is er aan de hand?" 😉

We helpen je graag, maar dan moet je eerst ons helpen: Wat werkt er niet, wat heb je zelf al geprobeerd, wat voor dienst gaat het om (postpaid/prepaid), welke locatie, welk toestel, etc, etc.

Ik hoop dat je begrijpt dat we die gegevens echt nodig hebben om je verder te kunnen adviseren.
peter123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dronten 8252 bm en heb een samsung s
3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Peter123,

blijven nog over:

Wat werkt er niet, wat heb je zelf al geprobeerd, wat voor dienst gaat het om (postpaid/prepaid),
peter123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan niet bellen, mijn vrouw ook niet op haar telefoon en ik heb een abbonement. Zelf al de provider aangegeven maar geen succes
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Al eens gepreobeerd om, terwijl het toestel aamstaat, de accu er uit te trekken, weer er in te stoppen en het toestel opnieuw aan te zetten?
Daarmee forceer je een nieuwe aanmelding van je toestel op het netwerk, wat soms als EHBO bij dit soort problemen werkt.
peter123
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook al geprobeerd, maar dit wert ook niet.
Zou ook vreemd zijn , allei het zelfde probleem
Dit is de laatstemaand al vaker gebeurd
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dus 2 toestellen, jij en je vrouw, op hetzelfde moment geen verbinding, waarvan 1 zeker een abonnement heeft (de jouwe) en de ander blijkt niet uit je post (ook abo, of prepaid?).

Hebben jullie ook dezelfde toestellen, of zit daar verschil in?

Ik ga nu over tot een aanname (altijd gevaarlijk) , maar het lijkt toch een locatie-gebonden probleem te zijn.
Dat kunnen we hier op het forum niet verder uitzoeken en jij kunt niet bellen maar wel internetten, dan houden we nog 1 optie over: Facebook of Twitter.
Wanneer je daar even contact met de collega's van de Web Crew opneemt, die kunnen doorvragen naar je persoonlijke gegevens en op basis daarvan verder met je gaan zoeken naar de oorzaak en het hopelijk snel voor je oplossen.

Succes!
Mgoedhart

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier geen bereik, ook andere toestellen zien het vodafone netwerk niet.
3956 ER
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Mgoedhart, welkom op het forum. Om je te kunnen helpen hebben we wat meer info nodig.

Zou je een nieuw topic willen openen en de vragen willen beantwoorden die je hier vindt: http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996 ?

Dan kunnen we gerichter bepalen wat de volgende vervolgstap moet zijn
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic