Hoi
MBJ Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een klanten helpt klanten community dus veel kan ik niet voor je doen maar ik kan je wel advies geven. Als eerst met z'n alle naar de website gaan van dekkingskaart/storingen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Controleer daar eerst of er werkzaamheden zijn en of de dekkingskaart de dekking info geeft. werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe dan de
Network check van Vodafone en daar helpen ze je verder. Bij een storing en/of probleem van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast.
Vraag dan een vergoeding aan.
Wil dit niet lukken dan adviseer ik je een
klacht in te dienen via het
klachtenformulier van Vodafone. Kom je daar niet uit, zoals je nu eigenlijk al hebt omschreven, dan kan je met al je afgewezen klachten van Vodafone een klacht indienen bij de
Geschillencommissie Telecommunicatie. Zorg alleen dat de laatste klacht wel binnen 10 werkdagen bij deze commissie ligt. Via deze weg moet het zeker goed komen en zal er nogmaals naar je klacht worden gekeken.
Als je nu echt met meer mensen problemen hebt, bundel je klachten dan als je naar deze commissie een klacht stuurt, dat helpt zeker! Hopende dat ik je hiermee heb kunnen helpen en dat je waar krijgt voor je geld, dat willen we tenslotte allemaal.
Ik wil nog wel even terug komen op deze info:het is super prut die klanten service van vodafone. zefls simpel en tele 2 hebben een speciale klanten service als je er met de gewone niet uit komt. vodafone heeft dat niet.
Als ik even eerlijk en persoonlijk mag zijn. Als een bedrijf naast zijn klantenservice nog een extra klantenservice moet hebben omdat die er met de gewone niet uit komt, is ook niet echt goed. Het moet gewoon al gelijk goed gaan bij de eerste klantenservice en niet iemand achter de hand houden. Dus dan zijn die andere bedrijven echt niet beter en net zo vreemd, als het echt zo gaat als dat je zegt. Vodafone heeft 1 klantenservice, misschien gaat het niet altijd even wenselijk, maar in mijn ogen, en ik ben ook maar een klant, gaat het toch vaker wel goed dan niet.
En dan nog een kleine tip:Heb je al eens gekeken om
4G via Wifi te gebruiken? Lukt dat dan wel?