PatrickWinter26

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen 3g/ H+ netwerk meer

Ik heb deze week een update gehad van samsung voor mijn tab2 10.1 sinds die tijd heb ik geen 3g/ h+ netwerk meer dit is al sinds woensdag mijn postcode gebied is 6961
6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Heb je wel even gekeken bij de instellingen van ''Mobiele netwerken'' soms veranderd er weleens wat aan de vorige instellingen. Als je denkt dat er en storing is kijk dan op het volgende topic ''Vodafone storingen'' daar vindt je meer info.
PatrickWinter26
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja dat heb ik gisteravond nog gecheckt en tot op heden is er nog geen verbetering opgetreden

PatrickWinter26
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zover ik zie werkt het WCDMA netwerk niet in mijn postcode gebied en dat sinds mijn laatse samsumg update dat vind ik wel vreemd ik betaal 50 per maand voor dit abbo maar nooit echt super goed kunnen gebruiken ofwel geldklopperij
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik zie geen storingen op jouw postcode. De ene helft van je woonplaats heeft optimaal 3G bereik, de andere helft iets minder. Heb je deze problemen vooral binnenshuis of ook erbuiten?
PatrickWinter26
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook buiten heb ik er problemen mee ik denk zelf dat mijn SimCard overleden is heb hier voor al meerdere malen problemen gehad dat mijn tablet de simcard niet meer zag terwijl hij er wel in zat
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ok, dan lijkt een nieuwe sim de eerstvolgende nuttige stap. De snelste manier is er één ophalen in de Vodafone winkel (vergeet je ID dan niet).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic