Kourosh

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebeld worden

Sinds 1 juni de overstap van Vodafone naar Tele2 gemaakt met nummerbehoud. Ik kan wel bellen, maar niet gebeld worden. Ik kan alleen door vodafone nummers gebeld worden. Daarnaast kan ik geen SMS ontvangen door geen enkele provider, maar wel SMS berichten sturen. Is hier een oplossing voor?

6 Reacties 6
Kourosh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de switch van netwerk en opnieuw opstarten al geprobeerd, maar dit werkt niet

 

Kourosh
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overstap van Tele2 naar vodafone*

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kourosh,
Welkom op de Community van Vodafone. Dat klinkt alsof er iets mis is gegaan met nummerbehoud. Ik help je graag hiermee verder. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens voor de verificatie: 
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer
- 5 voorbeelden van nummers die je gebeld hebben maar er niet doorheen kwamen. (tijdstippen en datums, mobiel nummer, indien bekend welke provider).
Een bericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan op "Verzend een bericht" klikken. 
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens en de voorbeelden @Kourosh 
Ik heb een onderzoek voor je aangemaakt bij mijn collega's van de technische dienst. Dit staat bekend onder Case 10385051. Zij gaan onderzoeken waarom het mis is gegaan en het aanpassen voor je. Zij zullen dit ook terugkoppelen naar je.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!

RandyB1908

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Steven,

Ik heb te maken met exact hetzelfde probleem. Overgestapt naar vodafone en nu alleen maar bereikbaar voor vodafone nummers. Uitgaande gesprekken lukken wel, net als sms. Sms ontvangen gaat dan weer niet.

Via de klantenservice een nieuwe simkaart ontvangen vandaag maar daarmee was het probleem niet opgelost.

Kun jij mij verder helpen?

Groet,

Randy

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @RandyB1908
Zeker kunnen wij je hiermee verder helpen! Helaas heb ik niet de mogelijkheid om een onderzoek aan te maken, maar mijn collega Steven VF gelukkig wel! Wil je hem een privéberichtje sturen met onderstaande informatie? 

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer
- 5 voorbeelden van nummers die je gebeld hebben maar er niet doorheen kwamen. (tijdstippen en datums, mobiel nummer, indien bekend welke provider).


Een bericht stuur je door op zijn naam te klikken en dan op "Verzend een bericht" klikken. Hij pakt jouw bericht maandag dan direct op! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic