mrshll

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gebeld door vodafone ter controle gegevens

Klopt het dat vodafone belt om gegevens te controleren. ik ben op 23 november om 19:33 gebeld door een onbekend anoniem nummer, ik was ook al om 15:31 gebeld. Ik was druk en kennelijk niet scherp heb de gegevens die de dame opnoemde bevestigd. Ik heb zelf dus niets doorgegeven maar ze had wel mijn NAW en geboortedatum goed. Is dit legitiem of ben ik ergens in gestonken.
4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @mrshll,

Dat is op basis van deze informatie lastig te bepalen. Neem even contact op met onze klantenservice, dan kijken we dit voor je na. Via het forum is dit helaas niet mogelijk.
mrshll
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sharon ,

Dit heb ik al gedaan en helaas ging het hier om phishing, mijn gegevens zijn al doorgegeven aan legal. Lijkt me wel belangrijk om klanten hiervan op de hoogte te stellen dat dit gebeurt.

Groet
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We doen er alles aan om onze klanten te informeren over de verschillende vormen van phishing die tegenwoordig in de omloop zijn. Bekijk ook eens deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/over-deze-website/privacy-en-disclaimer.shtml#nep-e-mail. Helaas kunnen we niet alles voorkomen. Goed dat je dit telefonisch nogmaals bij ons hebt aangekaart in ieder geval!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic