carolienk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer behoud

Op 6 maart dit jaar heb ik in de winkel op het Gelderlandplein in Amsterdam een Vodafone prepaid simkaart gekocht met 5 euro beltegoed. Daarbij heb ik nummerbehoud aangevraagd *verwijderd door moderator*. Dat nummer was toen gekoppeld aan een abbonnement bij Tele2, dat afliep op 24 juli dit jaar.
Er is mij toen verteld dat mijn Tele2 abbonnenment automatisch stopgezet zou worden bij het overzetten van het nummer. Wanneer is dit gebeurd? Ik betaal namelijk nog steeds de rekening voor mijn Tele2 abbonnement en wil daar graag van af. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik woon nu op dit moment in het Buitenland.

Vriendelijke groet,
Carolien Kuijper
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi carolienk
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Even een gekke vraag misschien, maar ben je met je huidige 06 nummer nu bereikbaar op je Tele2 simkaart of op de Prepaid simkaart van Vodafone? Als je nog bereikbaar bent op je Tele2 simkaart dan is je nummer nooit goed overgezet en betaal je daarom nog steeds abonnement voor je Tele2. Gaat je 06 nummer over op de simkaart van Vodafone dan is het goed en netjes overgezet maar is het administratief bij Tele2 niet op orde en dan kan ik je adviseren om contact op te nemen met Tele2. Die moeten dan je contact netjes stoppen, wat ze dan niet hebben gedaan.

Gaat alles nog over op je Tele2 simkaart dan is er administratief iets niet goed gegaan met omzetten naar Vodafone en dan is het logisch dat je contract nog loopt bij Tele2 en moet je deze nog omzetten naar je Vodafone prepaid. Wil je het dan alsnog omzetten dan zou ik deze pagina even raadplegen: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml (even invullen van EEN ANDERE AANBIEDER naar VODAFONE PREPAID en je krijgt informatie wat je kan doen).

Beetje vervelend dat het allemaal zo is gegaan maar er is duidelijk iemand aan het slapen. Maar bij wie?! Bekijk het even en laat weten wat nu de stand van zaken is. Ben eigenlijk wel benieuwd of het nu nog op Tele2 over komt of bij Vodafone Prepaid.


Let in het vervolg wel even op je privé gegevens!
Deze community is open en voor iedereen te lezen en dus ook je privé gegevens.
Een moderator zal deze aanpassen zodra die hier langs komt. 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Ik heb je privégegevens verwijderd @carolienk.
Wat is ondertussen de status? Heb je contact gehad met Tele2?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic is gesloten aangezien we geen reactie meer ontvangen hebben.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic