zefke

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

galaxy 5 traag opladen

Hallo,

Ik heb sinds 14 dagen de Galaxy 5 in mijn bezit. Nu lees ik dat het opladen tussen de 30 minuten en 3 uur duurt.
Bij mij is de oplaadtijd echter meer dan 6 uur!
Heb de originele lader en de batterij is volgens mij goed, want bij normaal gebruik doe ik ruim 2 dagen met de accu.
Waaraan kan dit liggen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
zefke
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Als update van mijn bericht, ik heb een andere lader geprobeerd en deze doet het goed, 40% opladen binnen 1 uur, dus binnen 2,5 uur volledig vol.
Nu de lader dus defect is het volgende: moet ik nu met het complete toestel terug naar de VF winkel zodat deze opgestuurd kan worden , of kan men mij hier een andere lader geven?

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @zefke ,

Zou je even kunnen kijken of je batterij niet opgebold is of geen rare bobbeltjes vertoont. Als dit namelijk wel zo is kun je het beste terug gaan naar de winkel voor en nieuwe batterij, is dit niet het geval kan dit liggen aan de software. Ik kijk dan graag met je mee!
zefke
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn batterij er uit gehaald en zie geen bobbeltjes. Was in de tussentijd al weer eens bij de Vodafonewinkel geweest en die maakte me duidelijk dat het ,of de batterij, of het laadapparaat kon zijn. Maar in beide gevallen zou het toestel opgestuurd moeten worden.
Ik kon het wel nog eens proberen met een andere samsung lader.
Niet de meest charmante oplossing voor een toestel van 14 dagen oud en € 600,00.

zefke
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Als update van mijn bericht, ik heb een andere lader geprobeerd en deze doet het goed, 40% opladen binnen 1 uur, dus binnen 2,5 uur volledig vol.
Nu de lader dus defect is het volgende: moet ik nu met het complete toestel terug naar de VF winkel zodat deze opgestuurd kan worden , of kan men mij hier een andere lader geven?
zefke
topicstarter
Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
De lader was dus niet defect, maar mijn toestel stond tijdens het laden aan!
Nadat ik nogmaals met mijn eigen lader heb opgeladen en het toestel tijdens het laden uitgezet heb, loopt alles weer zoals het hoort.
Binnen 1,5 uur van 0 tot 100%
Dus..... eigen schuld dikke bult.

Mea culpa!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic