Dominickv

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 3G

Vanmiddag heb ik mij Vodafone abonnement verlengt. Het nieuwe (4g) abonnement gaat 29-10-14 in. Het probleem is nu dat ik sinds het verlengen van mijn abonnement geen 3G meer heb. Ook geeft mijn telefoon aan al Blox te gebruiken die ik pas bij m'n nieuwe abonnement zou gaan gebruiken.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik weer kan internetten en gaan deze Blox mij nu extra geld kosten?!

Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden!

Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Domnickv, neem even contact op met mijn collega's van de klantenservice. Misschien staat er op je abonnement iets niet helemaal goed of misschien kloppen de instellingen in je telefoon niet helemaal. Zij hebben dat met je gegevens erbij zo nagekeken!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic