SjoerdFl

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutmelding My Vodafone App

Hoi,

Ik heb al enkele maanden geprobeerd om me te registreren in de My vodafone app maar ik krijg elke keer de zelfde foutmelding namelijk:

Sorry, er is iets misgegaan, probeer het later opnieuw. (2)

Ik heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstaleerd. Ik kan wel op het internet inloggen maar die gebruikersnaam en wachtwoord werken niet in de app.

Hoe kan dit worden opgelost.

8 Reacties 8
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @SjoerdFl,

In de App kun je alleen inloggen met je 06-nummer en wachtwoord van My Vodafone Persoonlijk. De gebruikersnaam en wachtwoord, zoals gebruikt bij My Vodafone Zakelijk kun je niet gebruiken. Je kunt als zakelijke gebruiker wel een account aanmaken via My Vodafone Persoonlijk, via een pc of laptop. Wellicht lukt het wel om hiermee in te loggen in de App?
SjoerdFl
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het hier niet over een zakelijk nummer. Ik probeer met een 06 nummer een account te registreren in de My Vodafone app. Ik krijg elke keer de foutmelding dat er iets is misgegaan.

Op de website kan ik wel inloggen met mijn 06 nummer en wachtwoord. Probeer ik met het zelfde 06 nummer in te loggen in de app dan geeft de app aan dat ik niet geregistreerd ben. Probeer ik vervolgens in de app mijn nummer te registreren dan krijg ik dus een foutmelding.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @SjoerdFl
Gisteren ware er inderdaad wat issues met de App en My Vodafone. Vannacht is alles opgelost. Het zou weer moeten lukken.

Gr Per
SjoerdFl
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn registratie probleem heeft niets te maken met gisteren. Lees eerdere berichten.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @SjoerdFl ,

Laatst was er nog en kleine update beschikbaar voor de MyVodafone app, heeft dit misschien enig effect gehad op je probleem?
SjoerdFl
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat heeft ie niet. Kan nog steeds niet registreren.
shinerune

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello,
Ik heb ook hetzelfde probleem, kan mijn rekening niet maken bij"myvodaphone" via mijn iPad maar ook via mijn PC, krijg ik de volgende foutmelding: Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw, of neem contact op met Vodafone klantenservice"
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @shinerune ,

Neem dan even voor de zekerheid contact op met de klantenservice via www.vodafone.nl/support/contact/
Misschien dat er iets mis ging in het systeem.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic