Terrol

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sim kaart werkt nog niet?

Hallo,

Ik heb vandaag een vodafone red abonnement afgesloten. Er was een probleem met de sim-kaart en mij werd verteld dat het later geactiveerd zou worden en dat het 30 minuten zou duren en eventueel iets langer. Het is nu al 7 uur later en ik kan nog steeds niks met mijn simkaart. Kan er iets aan worden gedaan? Zou graag morgen kunnen bellen en gebruik maken van 3-4G.

Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat begrijp ik zeker. Ik raad je aan om contact op te nemen met de Webcare Crew. De telefonische klantenservice is op dit moment gesloten maar andere kanalen zijn 24/7 online, www.vodafone.nl/support/contact/
Zij kunnen je vandaag nog vast nog verder helpen!

We kunnen je helaas niet verder helpen met je vraag, omdat er en aantal gegevens van je nodig zijn die niet voor het forum bestemd zijn.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dat begrijp ik zeker. Ik raad je aan om contact op te nemen met de Webcare Crew. De telefonische klantenservice is op dit moment gesloten maar andere kanalen zijn 24/7 online, www.vodafone.nl/support/contact/
Zij kunnen je vandaag nog vast nog verder helpen!

We kunnen je helaas niet verder helpen met je vraag, omdat er en aantal gegevens van je nodig zijn die niet voor het forum bestemd zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic