Regina-2014

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Simkaart te groot voor iPhone 4S

Hoi,

Ik heb een iphone 4s overgekocht van een vriendin en nu is mijn vodafone simkaart te groot. Ik heb hem toen bijgeknipt maar nu pakt de iphone mijn simkaart nog steeds niet. Ik wil nu graag een nieuwe simkaart van vodafone op het formaat van mijn iphone met nummerbehoud en het beltegoed (ik geloof 19 euro) wat er nog opstond, maar kost dit echt 20 euro? Dat zei een van jullie medewerkers maar dat vind ik echt superduur! Ik zit er daarom aan te denken om over te stappen naar een andere provider, want 20 euro voor zo'n klein kaartje... bij kpn krijg je gratis een nieuwe.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Regina-2014 ,

Dan is omruilen of overige helaas niet mogelijk, als dit was gebeurd met je bestelling van je toestel kon je simkaart omgeruild worden.
Mocht je toch gewoon en wel passende simkaart willen kun je dit laten gebeuren in de winkel, ze helpen je daar ook graag verder :)!

Meer informatie over de simkaart op: https://www.vodafone.nl/support/toestel/simkaart-bestellen.shtml

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Regina-2014 ,

Heb je de simkaart met de iPhone 4S meegekregen of gebruik je deze al langer?
Bij KPN zijn er bij sommige simkaarten ook kosten aan verbonden. Zoals de Prepaid sim.
Regina-2014
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dit is mijn eigen simkaart, ik gebruik al heel lang hetzelfde nummer.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Regina-2014 ,

Dan is omruilen of overige helaas niet mogelijk, als dit was gebeurd met je bestelling van je toestel kon je simkaart omgeruild worden.
Mocht je toch gewoon en wel passende simkaart willen kun je dit laten gebeuren in de winkel, ze helpen je daar ook graag verder :)!

Meer informatie over de simkaart op: https://www.vodafone.nl/support/toestel/simkaart-bestellen.shtml
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic