-aad-

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

foutieve sms dataverbruik

Ik heb een databundel van 2gb en 1gb promotie extra. Voor april is die laatste 682mb omdat mijn abonnement in de loop van de maand is ingegaan. Ik heb nu een sms gekregen dat ik 100% van de 2gb heb gebruikt en buitenbundeltarief geldt. Dat ik de data heb gebruikt klopt (zie ik ook in het dataverbruik van mn telefoon), maar heb die 682mb dus nog over en de sms lijkt te vroeg gestuurd. Dat zie ik ook in de app (waar overigend visueel eerst de bonus wordt opgemaakt). Met mijn vorige abonnement had ik dit niet, terwijl ik ook daarbij een promotiebundel had. Kan dit niet worden aangepast? Op deze manier heb ik niks meer aan die sms.
1 Reactie 1
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
@-aad-.

Ik begrijp dat dit verwarrend kan zijn en dat je graag duidelijkheid wenst. Het is mogelijk dat je bij jouw abonnement een notificatie via sms ontvangt per datatoevoeging.
Indien je graag duidelijkheid wenst raad ik je aan om de klantenservice te benaderen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic