Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Continu wegvallen van bereik. Alleen-lezen Onopgelost

Ik word helemaal gestoord van het continu wegvallen van bereik.Soms geeft mijn telefoon g aan soms 4g soms helemaal geen bereik.In alle gevallen valt het bereik steeds weg. Soms tijdens een telefoonge...

bronkiess door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone cloud Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de vodafone cloud op mijn iPhone 4s geïnstalleerd, account heb ik ook al. Maar nu staat er steeds "toegang geweigerd, toegang tot lokale media is momenteel uitgeschakeld. Ga naar iOS instelling...

Mieke30 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC one auto focus camera kapot Alleen-lezen Opgelost

Hallo,. Mijn camera focus van mijn toestel is kapot. Hij is met geen mogelijkheid scherp te krijgen. Na wat research ben ik erachter gekomen dat dit helaas een veelvoorkomend probleem is bij de HTCone...

Ainslie door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy S4 simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu al een jaar mijn galaxy S4, maar sinds 2 dagen geeft hij af en toe aan dat ik mijn telefoon opnieuw moet opstarten omdat hij mijn simkaart niet kan detecteren. Nu heb ik al een paar geprobee...

svenvdh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

tablet cadeau Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgenheb net mijn abonnement verlengd en krijg daarbij een tablet cadeau en een geheugenkaart. Maar als je de bestelling doorzet staat het nergens meer datdat erbih zit.gaat het wel goed komen?g...

Simkaart naar microsim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb op het forum gekeken en de klantenservice gebeld of omzetten van sim naar microsim eenmalig gratis was. Ja dat was het. Eenmaal in de winkel, heb ik € 20 moeten betalen. Wie kan mij vert...

Caaatje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid internet zonder blox Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal,Ik heb begrepen dat prepaid internet (zonder internet blox), mij € 1,- per mb kost. Gisteren heb ik 4 berichten via whatsapp verstuurd. Hierdoor is er € 1,- beltegoed afgeschreven. Ik k...

Arno1204 door Gedreven Liefhebber
  • 36 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Ontgrendelings-pin sim netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Afgelopen maand heb ik via de vodafone klantenservice een abonnement aangevraagd voor een Vodafone prepaid toestel. Volgens de klantenservice kon op het vodafone prepaid toestel alleen een vodafone ab...

GdL87 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht mobiel netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Hoe komt het dat ik in mijn huis erg slecht bereik heb? Vaak hoor ik degene aan de lijn niet eens.

suhailak door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

niet bellen en gebeld worden in Gemert 3-9 Alleen-lezen Onopgelost

Heb geen netwerk sinds 15 u vanmiddag. Kan niet bellen en gebeld worden. Postcode 5422bz.Erg onhandig daar ik mijn telefoon dringend nodig heb nu

gompies door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S3 laadt amper op Alleen-lezen Opgelost

Mijn S3 is ongeveer anderhalf jaar oud, en laadt nog maar amper op. Vanochtend was deze 80% na de hele nacht aan de lader. Vervolgens aan een andere (ook origineel Samsung) lader gehangen, maar met wa...

Ben84 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

levertijd iphone 5c Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafone, Ik heb afgelopen zaterdag de iphone 5c besteld, met een verlengd abbonement.Ik kan nergens vinden hoe lang de levertijd ongeveer is. Wanneer kan ik mijn iphone verwachten? Groetjes Chr...

christa95 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

6129 CS slecht tot geen ontvangst vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik wil graag via deze post mijn beklacht doen over het zeer slechte ontvangst op postcode 6129 CS te Urmond. Zowel met mijn zakelijke telefoon van Vodafone (via mijn werkgever) en de prive tele...

Rambie door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

1gb blox Alleen-lezen Onopgelost

volgens mij gaat er iets giga fout gister middag nnieuwe prepaid kaart gehaald en opgewaarderd meteen ook 1 gb blox er op gezetmijn telefoon heeft de hele avond en nacht uit gestaan en nu log ik net i...

akwast door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wederom geen 3g ontvangst in Boxtel 5281 Alleen-lezen Onopgelost

Zoals de onderwerp van dit bericht het al zegt,Voor de zoveelste keer weer geen 3g ontvangst in postcodegebied 5281 - Boxtel.

edwin16 door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Geen 3G Alleen-lezen Onopgelost

Vanmiddag heb ik mij Vodafone abonnement verlengt. Het nieuwe (4g) abonnement gaat 29-10-14 in. Het probleem is nu dat ik sinds het verlengen van mijn abonnement geen 3G meer heb. Ook geeft mijn telef...

Dominickv door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy 5 traag opladen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb sinds 14 dagen de Galaxy 5 in mijn bezit. Nu lees ik dat het opladen tussen de 30 minuten en 3 uur duurt.Bij mij is de oplaadtijd echter meer dan 6 uur!Heb de originele lader en de batte...

zefke door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

4G abbonement maar nergens 4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Heb nu sinds een paar maanden vodafone red maar ik heb bijna nergens met mijn telefoon (Iphone5) 4G netwerk.Mijn vriendin heeft een Samsung S4 (ook vodafone) en zij heeft op ontzettend veel pla...

Sjaak1987 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen